Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 20 september 2012

cadeau setje ....

Hallo  dames , 
Ja ja  het is mijn beurt vandaag weer om jullie van wat inspiratie te voorzien ....
Ik heb vandaag een setje gemaakt bestaand uit een kaart en een doosje/  tasje .... In het doosje kun je van alles stoppen maar ik vind het erg leuk om er wat luxe bonbons in te doen ....
Het afdrukje wat ik gebruikt heb is  er weer een van magnolia....  ik vind haar zo lief !! ...omdat het een setje is heb ik hetzelfde stempeltje gebruikt  op het doosje  maar dan de mini variant ....
Het papier wat ik  gebruikt heb is van maja design en  de muziek nootjes komen uit een  paperpad van kaisercraft 

 Hier is de kaart wat beter in beeld .....  De kaart  heb ik een vorm gegeven met een inshape mal  van crealies  ....
Jullie herkennen vast mijn favoriete spelbinder wel hahah die zit weer achter  mijn afdrukje .... deze kun je  bestellen in de winkel , vind je hem niet kun je thea altijd even mailen ...

 Op de kaart links zit een grote blauwe bloem , deze heb ik gemaakt van design papier en  de creatables circle vanM arianne design .... prachtige bloemen kun je maken door ze beetje te bevochtigen , kreukelen en dan weer open te pulken haha je krijgt dan echt een beetje een shabby look ....
Ik heb er natuurlijk wat witte verf opgesmeerd ,  zoals ik op veel van mijn werk doe ....

De afdrukjes zijn gekleurd met de distress markers en een combi van de h20 .... ik vind deze mediums heel prettig samen gaan !!

                         
Onder de spelbinder wat verbandgaas en een hart tag  gemaakt met een doohicky van magnolia, hier en daar wat bloemetjes en een chandelier van magnolia deze kun je hier vinden !!

En dan het doosje , 
Het doosje is net zoals de kaart gemaakt  van een basis van  kraft cardstock ...
Onder het afdrukje  zit  het andere deel van de creables set circle ... een prachtige maat  stans en zeker voor wat kleinere projecten ....( de bloem die ik gemaakt heb is het andere deel van de set)
Ik heb het doosje versierd  met  wat lint en bloemetjes ...allemaal vindbaar in de winkel onder de knop accesoires
Daar vind je de leukste  frutsels om je kaartjes mee te decoreren ....
Hoop dat jullie het leuk vinden !! tot snel weer
Liefs Raffa

10 opmerkingen: