Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 9 september 2012

Kopje thee???

Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik weer voor jullie aan de slag geweest om de zondag te voorzien van hopelijk wat inspiratie. Het beloofd een mooie zonnige dag te worden, maar ik hoop dat jullie toch wat tijd vrij weten te maken om hier een bezoekje te brengen.

Het design papier is deze keer van Echo Park - Dots&Stripes. Het Bazzil Basis Cardstock bestaat uit de kleuren WitKraft en Artesian pool.



Ik ben aan de slag gegaan met een afdrukje van CC Design - Coffee Brigitta. Ze is ingekleurd met copic markers op 190grams DCP papier. Haar slofjes en haarstrik zijn voorzien van een laagje Stickles - Star Dust en op het koffiekopje zit een laagje Glossy Accents.


Het theezakje zit in een klein vlopje die ik gemaakt heb met een mal van Sizzix en daarna heb bewerkt met één van de distress kleurtjes die deze lente zijn uitgekomen, namelijk Peacock Feather. Achter het vlopje zie je een reepje wit papier dat ik heb bewerkt met een embossing mal. Daarna voorzien van een laagje Distress Ink in dezelfde kleur.


Verder heb ik gebruikt:
Craftable - vierkant van Marianne Design
Pristine Border van Memory Box
# Doo-hickey - Romantic tag van Magnolia
# Oval en Scaloped oval van Spellbinders

Het lint, kant, hotfixsteentjes , knoopjes en bedel komen uit eigen assortiment. Oja...het theezakje ook:-)


Hier onder zien jullie nog een foto waarop de tag uit de kaart is gehaald waar ik de toepasselijke tekst: Kopje thee??? heb gestempeld.



Voor vandaag is dit het....hopelijk vinden jullie het wat! Het is mijn eerste creatie die ik na de vakantie heb gemaakt en ik moet zeggen dat ik mijn knutsel-vibe nog niet echt weer heb gevonden. Ik zit nog vast in de relax stand van de vakantie...lol! Maar ik moet vandaag toch echt weer aan de bak, want morgen ben ik er alweer om jullie te 'vervelen'....hihi!

Dus....tot morgen allemaal!


13 opmerkingen:

  1. ik vind het een super gave kaart
    en een hele leuke stempel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje Mieke!
    En de distress is een mooi kleur!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mieke , het is een schatje hoor !! En ik zou heel graag een kopje thee bij je komen drinken , ware het niet .... Ik ben nu al benieuwd wat er morgen gaat komen. Ik vind het vlopje erg gaaf ! Ik denk dat die op mijn verlanglijstje komt. Freubel ze vandaag. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje. Leuk dat envelopje.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje zeg !
    Bedankt voor de inspiratie.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk dit kaartje met het theezakje, leuk idee en weer eens wat anders. Mooie kleuren ook.
    fijne zonnige zondag verder liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een leuke inspritatie! Het malletje is ook erg leuk, weer iets voor op het lijstje, haha.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk gedaan zo Mieke, ik vind hem prachtig geworden. Top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niks van te zien hoor Mieke dat je nog moet wennen na de vakantie, hij is weer prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleur blauw heb je gebruikt. Deze kaart vind ik uiteraard helemaal leuk met een theezakje!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen