Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 3 september 2012

Welkom baby...

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien. Dit keer is het een babykaartje.
Een collega van mij moet in november bevallen van een jongetje, dus handig als ik al een kaartje op voorraad heb.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van EchoPark. Het stempeltje is van Mo Manning (Stammping Bella), ingekleurd met Copics. Voor de omvang van het kaartje heb ik een In Shape mal van CreaLies gebruikt. Verder heb ik gebruik gemaakt van DooHickey's ( Wolkjes en randje met hartjes),  een Nestabillitie en stans van Whiff of Joy (hartjes slinger).


Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.
Tot de volgende keer!

SJAKKIE

15 opmerkingen:

  1. het is echt een schatje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat groen en niet te veel erop, zodat het afdrukje echt naar voren komt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een super lief baby-kaartje !! Wat mooi zo in dat zacht-groen. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie,

    och wat een schatje! Heel mooi afdrukje, ik had 'm nog
    niet eerder gezien.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige babykaart! Leuke kleuren!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sjakkie
    wat een lieve babykaart en vooral de kleur vind ik supergaaf!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig babykaartje en leuke kleur.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige babykaart. De kleuren vind ik echt geweldig.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig en mooi kaartje!! Leuke vorm!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje Sjakkie, mooie kleuren vind ik dat.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een mooie kaart en hele mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief geboortekaartje heb je gemaakt Sjakkie ik vind hem super, ook qua kleur.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om ook eens in groentinten te werken ipv alleen maar in blauw voor jongenskaarten!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen