Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 6 september 2012

mmmm snoepjessss


Hallo   allemaal ,
 Nou  he he ..... kennen jullie dat ,  totaaaaaaal geen inspiratie???
 Das mijn probleem deze dagen , weet niet of het daaraan ligt maar heb mn scrap hoek opgeruimd en opgeknapt .... zit ik dat  om me heen te kijken .... lol 
Toch  heb ik een kaartje voor jullie gemaakt , Een gouwe ouwe !! maar ik blijf ze leuk vinden een kaartje met  een  zakje erin ....In dit zakje zitten van die heerlijke mier zoete rose  zuurstok brokken ,mmm

Het papier wat ik gebruikt heb is een paper pad van glitz design...... zo  lekker zoet en toch stoer !!
De basis is creme  cardstock
Mijn afdrukje is er weer een van magnolia   .... een wat oudere maar ik blijf haar lief vinden en voor zoveel gelegenheden te gebruiken !!

 De ovalen  die ik zowel op de kaart als op het zakje gebruikt heb zijn van nestabilities.... onmisbaar !!
 Ik  heb mijn afdrukje weer gekleurd met een mix van twinkling h2o  en de distress markers  ik blijf dit de ideale combi vinden  om te kleuren !!           Het hart is een tag van magnolia doohicky 
Verder lekker versierd met  een bedel en blommen ...die jullie natuurlijk in overvloed in de winkel kunnen vinden !!                      
                                         
Ik hoop dat jullie mijn kaartje toch leuk vinden , al kwam ie uit mijn tenen hahaha
 liefs Raffa

15 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje geworden heel erg leuk.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een snoepie hoor !! LOL
    Sterkte met je inspiratieloosheid.
    Komt vast wel weer goed.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Raaffa, ik ken dat wel. Je wilt wat maken maar er komt niks uit je handen! Maar deze kaart is super!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou is niks van te merken dat het uit je tenen komt ik vind hem erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Raffa,

    Ik vind je kaart super mooi laat die tenen nog maar even een kaartje maken ik vind hem super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig Raffa, ben ik benieuwd wat er komt als je inspiratie weer gevonden is.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het kaartje super !!!!
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O dat heb ik ook wel eens, een hele dag in mijn hobbykamer en niks gedaan. Toch nog wel een leuk kadozakje met snoep gemaakt. Niet te zien dat de inspiratie ontbrak.

    Gr. Anita

    oja en opruimen moet je ook niet doen, kun je niks meer vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en lief kaartje en dat terwijl je zegt geen inspiratie !!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoals altijd vind ik hem weer prachtig hoor! Knappe tenen heb jij, hahahaha.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw prachtig raffa

    ja dit ovale is ook prachtig

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen