Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 1 september 2012

Patroon #2















Hoi

Heb je ze al gezien? de patronen van Thea?. ze heeft een aantal patronen uitgebracht die je kan aanvragen.

Ook ik ben met deze patronen aan de gang gegaan.. en dit is mijn uitwerking van het "patroon2". het is een soort huisje.. waar je wat lekkers in kunt stoppen. en je kan hem naar eigen wensen uitvoeren.. ik heb bijvoorbeeld niet gekozen voor een "hartjes" venster.. maar heb gewoon een nestabilitie gebruikt.. zo maak je er gewoon weer je eigen draai aan.

Het papier wat ik hier gebruikt heb is van fab scrap. die heb ik als eerst beplakt.. daarna ben ik hem gaan pimpen met de stempeltjes van magnolia mini world. die formaat leent zich perfect voor de wat "kleinere" project'jes...
de stempeltjes zijn gekleurd met de H2o inkt en de distress inkt.
het gras is gemaakt met de borderstans van Martha stewart.. net als de "dakpannen"
de bloemen die ik gebruikt heb zijn van crealies. en de blaadjes zijn gemaakt met de stansen van Marianne design.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Groetjes Martine

11 opmerkingen:

  1. Hoi Martine,
    heel leuk huisje heb je gemaakt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je huisje is weer helemaal super geworden martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk geworden
    supers

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk geworden! Altijd geweldig om zulke zelfgemaakte cadeautjes weg te geven!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig huisje is het geworden!! Super leuk om zo'n zelfgemaakt kadootje te krijgen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi huisje/doosje, en je hebt prachtig papier gebruikt, ben helemaal weg van fabscraps.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kadodoosje/pakje/huisje zeg ! Voor veel doeleinden geschikt en heel leuk 'aangekleed'.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Martine.
    Zag gelijk dat het van jou moest zijn.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel allemaal

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig huisje en leuk voor alle gelegenheden!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pakkend stukje vastleggen over wilde dieren
    kleurplaten is zeker alles behalve simpel maar ik moet
    zeggen dat het u prima is geslaagd, uitmuntend!
    Stop by my website ... kleurplaat giraf

    BeantwoordenVerwijderen