Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 25 september 2012

Kraamcadeau in gepimpt bus

Goedemorgen weer allemaal!

Op deze foto zien jullie een cadeautje wat ik heb gemaakt voor de juf van één van onze kinderen,
die (hoe raden jullie het) een baby heeft gekregen.
In deze bus zaten heerlijke wafels, maar die zijn natuurlijk al "verdwenen", dus
hield ik deze lege bus over. Zulke bussen kun je kopen bij de supermarkt, ik heb
ze gekocht bij de C1000, maar er zullen ongetwijfeld meer supermarkten zijn met
deze in het assortiment.

Als eerste heb ik er een stuk designpapier van Papercraft Scandinavia omheen
geplakt "Butterflies in the Sky".
Ik had zelfs aan één vel designpapier meer dan genoeg, maar voor de
variatie heb ik nog wat restjes erbij gebruikt (zie deksel).

Hier zien  jullie een afdrukje van "de vrolijke maan" van magnolia,
wat ik op cardstock heb gestempeld.
Daaraan hangen twee sterrestansjes van de doohickey tea label shapes,
waarop ik op de ene de geboortedatum heb geprint.

Aan de andere kant van de bus zien jullieBaby Edwin van magnolia,
die ik heb ingekleurd met de distress markers van Tim Holz in combinatie met
een paar kleurtjes van de Twinkling H2O's
(voor de kroon en de sterren heb ik de kleur "nutweg" gebruikt,
die een mooie goudkleur heeft vind ik).

En hier is de bovenkant van de bus...
met ook weer een doohickey de dreamtag met daarop 
de naam van het jongetje "Sebastiaan".

De letters heb ik eerst op het designpapier gestempeld een daarna
uitgeknipt en opgeplakt.
Tot slot nog twee vlinders uit het designpapier geknipt en daarop nog
een plaksteentje gedaan.
Rondom de zijkant van het deksel zit een kant om het zilverkleurige van het
deskel enigszins te verbergen.

Morgen wordt het aan de juf overhandigd, ik hoop dat ze er blij mee
is, 't was in elk geval leuk om te maken!

Groetjes,



13 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,
    Het is weer super geworden, echt leuk om te geven (maar ook om te krijgen..).

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & (Petra)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh wat een schattig kraamkadootje heb je weten te maken van een op gepimpte bus Jeanet
    in 1 woord FANTASTISCH gedaan. Een dikke 10 van mij.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kraamkado!! Prachtig gedaan!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel leuk kado om te geven zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi
    Wat een prachtig kadootje daar zal de juf toch wel blij mee zijn
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi meandert
    Wat is dit een geweldig leuk en mooi kraamafdeling zo mooi en leuk gepimpt!!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om zo het cadeau te geven heel mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig en super leuk idee voor een kraam kadootje

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, dit is er echt een om te onthouden, wat een geweldig project!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen