Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 23 september 2012

Happy Birthday!

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik speciale aandacht vragen voor mallen die heel veelzijdig zijn. 
En daarom wil ik dit artikel uit de webwinkel graag " in het zonnetje zetten".


Dit is mijn creatie welke ik ermee gemaakt heb:


De inshape mallen kunnen op vele manieren gebruikt worden en als voorbeeld heb ik een tag gemaakt, maar je kunt op heel veel manieren met deze mallen werken, wat elke keer een heel ander resultaat oplevert.

Voor mijn tag heb ik gebruik gemaakt van designpapier van Glitz Design. Het stempeltje van Magnolia, mevrouw MuuMuu, is ingekleurd met Distress markers. Het bloementakje is gemaakt met een stans van Memory Box. Het labeltje bovenaan de tag is een Doohickey van Magnolia

Dit is de mal van CreaLies, die ik voor deze creatie heb gebruikt, maar er zijn nog 3 anderen in de webwinkel te vinden. (ook handig om te weten:  deze mallen kosten maar 7,95!!)


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn tag vinden.
Dit was het weer voor vandaag, een hele fijne zondag en tot de volgende keer!

SJAKKIE

17 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit, mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie creatie Sjakkie !!
    Ik vind het ook een schatje die MuuMuu.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, leuke vorm en lief kaartje. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Sjakkie.
    Heb zelf ook nog zo'n mal liggen, zal er ook eens mee aan de slag gaan.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die leuk geworden Sjakie, dat heb je weer schitterend gedaan.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjakkie,
    Ik vind ze helemaal leuk die mallen van Crealies, maar die kunnen die gewoon door de cuttlebug??
    Of moet je die gewoon overtrekken?? Geen idee, maar ik vind ze superleuk.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & (Petra)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je tag is super mooi.
    Kunnen de mallen door een machine en hoe krijg je ze in het geheel, want ze staan maar voor de helft erop.
    Ben erg benieuwd hier na.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die tag, maar ook ik heb er een vraagje over. Heb je de tag dubbel gemaakt, omdat je bovenaan een stukje papier hebt gebruikt? En hoe groot is deze tag? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Hilde en Petra: de mal moet je wel overtrekken en kan niet door de cuttlebug. Het is niet moeilijk hoor, de beschrijving zit bij de mal.

    Nelleke: Nee, ik heb een enkele tag gemaakt. De tag is ongeveer 14,5 cm.

    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie tag heb je met de mal gemaakt leuk met muumuu.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke! Ik hou van de vormen van de Crealiesmallen, maar maak deze ook vaak zelf (is ook leuk om te doen...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie tag sjakkie, leuk gedaan.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Idd erg leuk met zo'n inshape mal!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super vorm mal als kaart gebruikt

    en mooi kaartje geworden met deze eland

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen