Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 2 september 2012

Zie je graag ...



Hoi allemaal, 

vandaag is het mijn beurt weer voor iets te tonen :-)
Ik heb deze keer mijn Forever Friends stempeltje
weer eens boven gehaald om dit kaartje te maken!

Het kaartje is voor een 25 jaar getrouwd koppel, en daar 
paste dit leuke tekst stempeltje van  Whimsy Stamps wel bij.
Het prachtige glitter papier is van SEI
perfect voor trouwkaartjes :-)



Voor de rest heb ik nog kant/lint, vlindertjes gebruikt!
Bloemetjes zijn van een doohickey 'Hellebores' genaamd, 
dan nog een takjes pons en mijn pearlpen gebruikt..




Nog een hele fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Echt een supermooi kaartje heb je gemaakt!
    Dat papier is echt prachtig!

    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kaartje, mooie combinatie van dessinpapier.

    groetjesv an Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,

    Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    En Forever Friends zijn een van mijn favo beertjes.
    Een fijne zondag
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk stempeltje zeg !
    En een hele mooie kaart.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg lief kaartje met mooi feestpapier!

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattige kaart voor een gelukkig paar!
    Maakt niet uit hoeveel jaar ze bij elkaar zijn, voor elke huwelijksdag geschikt!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart, mooi voor elke huwelijk!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is idd een erg toepasselijke kaart, superleuk hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen