Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 4 september 2012

Snel en simpel

Kennen jullie dat?
Komt een van je kids bij je "mam ik heb snel een cadeautje nodig voor ..."
Nou dat gebeurt mij heel regelmatig.
Daarom probeer ik tegenwoordig altijd een klein tasje in voorraad te hebben,
zodat er geld of een ander klein cadeautje in kan.
Het afdrukje is van Penny Black en komt van een clear sheet waar 
meerdere kleine afbeeldingen op staan.
Het afdrukje is ingekleurd met de copics en uitgestansd met een
nestabilitie. Langs het randje heb ik een lijntje gezet met stickles.
Het designpapier is dit keer van een paperpack van magnolia
(waar 8 kleine velletjes designpapier in zitten).
Het vlindertje bovenaan is een doohickey van magnolia.

Groetjes,


13 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd. Die Penny Black stempeltjes blijven ook altijd superschattig, die zal ik nooit op marktplaats zetten, hihi. En cadreautasjes in voorraad hebben is inderdaad heel fijn. Ik neem het me ook iedere keer weer voor, maar het komt er nooit van...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat ken ik wel. Maar meestal heb ik wel iets op voorraad.
    Maar dit tasje is wel heel leuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk
    en makkelijk
    om in voorraad te hebben

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gemaakt vind het klein stempeltje ook een schatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleine stempel maar wel een superleuke voor zo'n kadootje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd handig, cadeauverpakkingen in voorraad!
    Deze is ook nog eens ontzettend leuk !

    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar.
    Hier wordt het ook wel vaak een zelfgemaakte kaart.
    Maar dit tasje is ook erg leuk.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. misschien snel en simpel.....maar wel erg leuk!!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Jeanet, zo'n snel cadeautje. En er kan inderdaad van alles in.
    Schattig afdrukje ook!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk z n kado verpakking lief stempeltje.
    gr ghea

    BeantwoordenVerwijderen