Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 17 september 2012

Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien in de traditionele kerstkleuren, rood en groen.
Komende periode zullen jullie wel meer kerstcreaties voorbij zien komen, want menig freubelaarster is al druk om haar voorraad op peil te brengen....


Dit keer heb ik geen vierkante kaart gemaakt, maar een langwerpige. Het designpapier is van Pebbles (Nieuw!! staat nog niet in de winkel, maar het is er wel). Het stempeltje is van C.C. design en is ingekleurd met Distress markers. Het stempeltje zit op een ovale stans van MFT Die Namics en verder heb ik heel veel Doohickeys van Magnolia gebruikt. (Grote ster; kleine ster; kerstbomen; ponchetta; takjes (misteltoe) en so wrapped starlight op de hoek

Ik hoop dat ik jullie mijn kaartje leuk vinden en dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan!


Tot de volgende keer,

SJAKKIE

16 opmerkingen:

  1. Leuk vrolijk kerstkaartje
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjakkie , mooie kerstkaart en lekker in de traditionele kleurtjes. Lief stempeltje heb je erbij gebruikt. En gaaf papier ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Sjakkie!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt Sjakkie, blijft toch leuk die tradionele kerstkleurtjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Inderdaad al druk bezig met de kerstkaarten, maar ik loop wel achter op schema, hihi.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart Sjakkie !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart!! En die traditionele kleuren blijven mooi!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sjakkie
    een geweldige kerstkaart en ja die kleuren vind ik top blijven:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schitterende kaart geworden Sjakie,
    wel druk maar mooi gedaan.
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk model kaart heb je gemaakt en de strikjes passen er zo mooi bij.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Sjakkie met de traditionele kleuren.
    Ik zie dat de kleine foto's ook gelukt is, knap werk.
    Tot morgen paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart hoor! Blijft altijd mooi in de traditionele kleuren!
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart in de traditionele kleuren leuk om eens een langwerpige kerstkaart te zien.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen