Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 29 september 2012

Kerst Label










Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kerstlabel gemaakt... tja.. moet toch een beetje voorraad hebben LOL.

Het label zelf heb ik gestanst met de labelstans van Tim Holtz.. het super lieve stempeltje is natuurlijk van
magnolia.
Ik heb mijn magnolia doo-hickey stansen weer eens uit het stof gehaald. en daar heb ik de bloemen: Doily flowers en de clover with flowers me gemaakt. de takjes zijn gemaakt met de spruce twig.
dan zie je links naast Tilda nog een donkerblauwe rand. die is gemaakt met een cheery lynn en die heb ik gewoon gehalveert. zo krijg je weer een leuk ander effect.

Ik ben benieuwd weer wat jullie van het kerstlabel vinden.

groetjes Martine

10 opmerkingen:

  1. wat een prachtige tag heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuke label heb je weer gemaakt martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooi kerstlabel zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Mooie met die bloemen en die takjes zo!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi martine
    een geweldig mooie kerstlabel en extra mooi door die sterretjes die je gestempeld hebt naast tilda!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. martine wat een prachtige label

    en leuk idee om de mal in tweeeen te snijden erg mooi zo

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, die is schattig Martine!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt iedereen voor jullie reacties!

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!

    & jullie zijn alweer met de kerst bezig zie ik, haha
    die tijd komt er ook alweer bijna aan - het gaat veel te snel!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen