Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 28 september 2012

MEMORIES ....







 

Lieve KreaTejaTeam-Volgers !

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien ....
Het is een kaart met deze schattige Kleermaakster Tilda.
Ze is gestempeld op Cotman aquarelpapier en ingekleurd met distress-inkt.
Tattered Rose , Stormy Sky en Pumice Stone.
Schaduw-effecten heb ik bereikt met ouderwetse chalk en een Derwent-potlood ( C 700  Mid Grey ).
Daarna heb ik haar uitgesneden met een Nestabilitie ( Floral Oval ).
Het lapje stof heb ik daarbij over de rand laten hangen.


De basis van de kaart is blauw cardstock en handgeschept papier.
Het designpapier is van Eline.
Alle randjes zijn gescheurd en bewerkt met distress-inkt Vintage Photo.
En uiteraard heb ik de naaimachine gebruikt !
En zo ziet de kaart eruit :


INGREDIENTEN :

- Memory Box  knopenborder ( staat niet in webshop - is wel onderweg )
- Sizzix  paspop en mini rosette ( rokje )
- frame voor de tekst ( merk ? )
- tekst-stempel ( Great Impressions )
- diverse lint
- knopen
- knopspelden
- nietmachine
- 3d-foam
- wol
- mini houten garenklosje
- naald
- glossy accents ( als lijm gebruikt )
- hangertje ( ooit op een beurs gekocht )
- tule , bloem en brad






Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart.
Hij gaat een mooie bestemming krijgen ....
-
-
-
-
Bedankt voor jullie bezoekje.
Tot de volgende kaart !


16 opmerkingen:

  1. Wow, wat super gaaf, heel mooi gedaan!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh jaaaa wat prachtigggg ,echt heel mooi en leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ik heb er van genoten ,van deze mooie kaart op hanger .Weet iemand waar je die hangers kan kopen ? Ik how groot is ie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tanja , misschien kun je me even mailen. Ik mag hier geen reclame maken voor andere winkels ....

      Verwijderen
  4. hoi christa
    wat heb je een geweldig mooi project gemaakt, zo leuk met al die passend e dingen erop,echt een feest om naar te kijken!
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze Tilda is ook weer geweldig.
    Leuke details ook.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk mijn ogen uit wat een kunstwerkje heb je ervan weten te maken FAN-TAS-TISCH gedaan...
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat ziet er supergaaf uit!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave kaart christa, heel apart en mooi.
    fijn weekend paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een gave kaart en wat een lief stempeltje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superlief kaartje, mooie kleuren
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow een prachtige kaart heb je gemaakt
    het geeft mij weer een mooi voorbeeld voor als ik in November voor mijn goede vriendin die
    als hobby naaien heeft ga maken

    Een fijn weekend
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal te gek Christa, wat een super leuk geheel heb je er van gemaakt!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastisch Christa een waar kunstwerk!!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw prachtig deze kaart met zo veel leuke detai,s er op super gewoon

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ow... supergeweldig weer! Wat een creaties weten jullie toch steeds weer te maken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen