Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 18 september 2012

de letter J








Vandaag wil ik jullie graag eens iets anders laten zien dan anders... vandaag heb ik een LETTER gepimpt.. hahah. ik kwam deze letters tegen op de beurs.. en dacht die ga ik pimpen... degene voor wie ik hem heb gemaakt heet: Jannie... dus vandaar de J.

als eest heb ik de J bekleed met papier van: My minds eye.
het lieve stempeltje is van C.C design.
verder ben ik aan de gang gegaan met geweldig nieuwe stans van My favorite things: vine border het is een soort klimop. maar zo leuk om te verwerken op je projecten of kaarten.
de kleien bloemen zijn gemaakt met de magnolia clover with flowers.
verder heb ik het geheel afgewerkt met charms, jutte, klosjes, lint, en met meeldraad.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Groetjes Martine

16 opmerkingen:

  1. Wauw wat gaaf zo'n letter heb ik op de beurs niet gezien vind hem heel mooi bewerkt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik heb de letters wel gezien maar wist niet goed wat ik er mee moest.
    Nu dus wel! Wat heb je die leuk gepimpt!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die J is prachtig zeg !! Heel mooi gepimpt.

    Groetjes, Marjan

    P.s. een vraagje : in jullie zijbalk staat "winnaar....reactie plaatsen". Wordt daar nog wat mee gedaan ? De laatste winnaar is van juli als ik het zo lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo'n letter , Martine ! Mooi versierd .... Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor martine wat een gaaf idee
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Martine je moet er maar op komen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een schitterende creatie geworden.
    Leuk idee ook weer.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf idee en superleuke uitwerking!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan!! Wat een super leuk idee!! Weer eens wat anders dan een kaartje om weg te geven!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi! Leuk om weer een andere vorm te zien! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi martine
    wat gaaf om zoiets persoonlijks te maken met de beginletter van de ontvanger,super leuk en prachtig gemaakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem superleuk !
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf, zo'n gepimpte letter!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, dat is leuk zeg!!
    En ....was Jannie er blij mee?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen