Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 16 september 2012

Een cadeautje en kaartje inéén

Goede morgen bloggers,

Zoals de titel al verklapt heb ik vandaag een kaart en cadeautje inéén
voor jullie gemaakt.

Ik had een geurtje (in doosje) gekocht voor een jarige,
maar vond het zonder kaart erbij toch een beetje kaal,
zeker omdat ik het de jarige niet persoonlijk kon overhandigen.
Dus....na ff denken heb ik er het volgende op verzonnen.

Het parfumdoosje heb ik omwikkeld met kraft papier en vervolgens
beplakt met het schattige designpapier van RRI August Moon
(primrose en hydrangea), waarvan ik alle randen heb beinkt met
walnut steel distress inkt.
Daarna heb ik een stukje kraft papier dubbel gevouwen
en hiervan drie zijden bekleedt met designpapier en
hierop het stempelafdrukje geplakt.
Het stempeltje wat ik heb gebruikt is celebrating Henry van WOJ.
Ik heb hem weer ingekleurd met mijn favoriete kleurmediums,
distress inkt en twinkling H2O's.
Op het cakeje heb ik ook wat liquid applique gedaan, dit verhit met
een heat tool en zo lijkt het net slagroom.
Hieronder zien jullie de binnenkant van het kaartje
als je het kantje losmaakt.
Ook hier heb ik weer dezelfde spellbindersmal (floral oval) gebruikt en
een ticket van Tim Holz erop geplakt.
Bedankt voor het langskomen!
Ik wens jullie allemaal weer een fijne, gezellige zondag en
tot de volgende keer maar weer!

Groetjes,

14 opmerkingen:

  1. Een superleuk kadootje/kaartje heb je gemaakt !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk en geslaagd ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een superleuk idee en ook heel mooi gemaakt.
    Toppie.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Wat een leuk idee om dat zo in te pakken

    een fijne zondag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, ziet er geweldig mooi uit!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk cadeautje heb je gemaakt! Daar zal de ontvanger wel blij mee zijn.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geweldig schattig doosje Jeanet. dit is inderdaad veeeel leuker om te geven. gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er leuk uit jeanet, is toch leuk om zo een kadootje te krijgen
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel mooi uit Jeanet komt een cadeau toch weer heel anders over.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk om zo een klein kadootje te geven ! Mooi gemaakt. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kadootje zo Jeanet, zo mooi heb ik ze niet gekregen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuk cadeautje !
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen