Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 11 maart 2012

Challenge 6 ....Schudden maar!

Goede morgen allemaal,

Valentijn is inmiddels voorbij (zijn jullie lekker verwend dames?) net als challenge 5,
dus nu is het weer tijd voor een nieuwe challenge.

Dit keer mocht ik deze verzinnen en ik heb het volgende bedacht;
"Maak een schudkaart"

De oplettende lezers onder jullie hebben mijn voorbeeldkaart 
misschien gisteren avond al op mijn eigen blog zien verschijnen
(omdat ik heel graag mee wilde doen met een challenge :-)
Ik heb er weer een collage voor jullie van gemaakt.


Ik hoop dat jullie de uitdaging aan gaan en ook lekker aan de slag gaan
met schudmaterialen, dit kan van alles zijn trouwens.
Ik heb hier gebruik gemaakt van kleine kraaltjes, maar je kunt ook
bijvoorbeeld denken aan rijst ofzo.

Voor het maken van deze kaart heb ik restjes designpapier gebruikt van
Ik ben begonnen met zwart cardstock waar ik met een mal van Cheery Lynn Designs
de vorm mee heb gemaakt en ook het rode designpapier mee heb uitgestansd.
Op de randjes heb ik wat witte gesso gesmeerd.
Vervolgens heb ik (eveneens van zwart cardstock) de klok
van sizzix uitgestansd. 
Als raampje heb ik een gelatineblaadje gebruikt.
Natuurlijk heb ik ook weer lekker met  magnoliastansjes gewerkt.
De rode bloem heb ik uitgestansd uit tule (waar Thea ook verschillende kleurtjes van verkoopt)
en daardoorheen een brad gestoken.
Nou, ik hoop dat jullie het een leuke uitdaging vinden en lekker mee gaan doen!

En zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn, is er ook weer een leuke prijs te winnen
voor de mooiste creatie, een waardebon van € 15,- te besteden in de webshop.

Let op!
Het is de bedoeling dat je creatie uitsluitend gemaakt is voor dit blog
en dus niet aan andere challenges mee mag doen.

Je kunt meedoen aan deze challenge tot en met zondag 11 maart 2012.

Groetjes,



27 opmerkingen:

  1. What a great idea - to make a shaker box is the clock! Be sure to try as well. Very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie voorbeeld, en....dit is een uitdaging, een schudkaart. nooit gemaakt, wel een leuk idee!!
    ik zal kijken of ik mee kan doen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk om te maken, maaarrr wie is dewinnaar van de valentijns challenge of heb ik iets gemist ????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schudkaart, ook ik heb er nooit een gemaakt, eens kijken of ik hier wat verandering in kan brengen en ook eens mee doe.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Jeaent, wat een pracht kaart, ik had hem al even op je eigen blog bewonderd inderdaad. Super leuke challenge. Ik ben alleen wel benieuwd hoe je dat nu precies doet met dat gelatine. Zijn daar filmpjes van of zo? Ik ken alleen maar de schudkaart met een blister. Dit lijkt me wel erg mooi en leuk om te doen. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeannet,
    Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt! Ik ga proberen om aan de challenge mee te doen. Lijkt me leuk.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke challenge, Jeanet....ga proberen ook mee te doen...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had hem idd al voorbij zien komen, hij is prachtig hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeanet wat een leuke challenge en je kaart is super. leuk die bloem uitgestansd uit tule.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooie kaart,en apart met die tule er om heen.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart. Ik ga eens proberen om wat tijd vrij te maken om mee te doen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge Jeanet, je hebt een super mooi kaartje gemaakt!
    Veel succes allemaal!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, ik had deze kaart bij je op je blog gezien, zonder te weten dat dit een challenge zou gaan worden. Wat een super uitdaging. Gelukkig staat er niet bij dat hij ook zwart/wit gekleurd moet zijn. Pff dat is best moeilijk.
    Leuke challenge Jeanet.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke challenge Jeanet en wat heb je een super mooie kaart als voorbeeld gemaakt! Prachtig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige schudkaart heb je gemaakt Jeanet....

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Poeh, dit was een echte uitdaging. Nog nooit gedaan, maar de kaart is geplaatst!
    groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een prachtige kaart! Toevallig had ik het ervan de week over met iemand om een schudkaart te gaan maken (je ziet ze tegenwoordig weer veel, toevallig??) Zij heeft mij deze link van een filmpje gegeven:
    http://www.youtube.com/watch?v=K1Z0zZsaEoI&sns=em
    Dus ik ga het volgende week zeker proberen, doe ik eindelijk eens mee...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had deze schudkaart al gemaakt. Maar doe eigenlijk nooit mee met een challenge. Zag deze staan en heb mijn kaartje als nog aan gemeld hiervoor. Ben ook volger van jullie blog geworden. Vindt het super.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat en mooie kaart! Leuk idee, wil ik toch eens proberen, kijken of het qua tijd ook lukt, naast alle andere plannen...Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje!
    Erg leuk idee ook een schudkaart! Nog nooit gemaakt, maar misschien toch maar eens proberen! :)
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaartjs zijn er al gemaakt.
    groetjs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje wat een mooi voorbeeld is er gemaakt!!!! Echt een kunstwerk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wouwwwwwwwwww janet
    wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt
    echt helemaal TOPPIE hoor
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou mijn kaart is ook gepost! Het was echt een uitdaging, maar ook heel leuk om mee te doen. Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk! Ik heb weer meegedaan.
    Had nog nooit een schudkaart gemaakt dus een leuke uitdaging!
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke challenge weer. Ook ik heb een kaartje gemaakt, maar waarschijnlijk heb ik iets fout gedaan bij het plaatsen, want mijn blog wordt niet weergegeven en ik kan de kaart niet opnieuw plaatsen. Ik had al een mailtje gestuurd naar Jeanet, maar nog geen reactie terug gekregen. De juiste gegevens zijn:
    http://mijnhobbywereld.blogspot.com/2012/02/you-are-invided.html

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen