Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 13 maart 2012

Criss Cross

Goedemorgen,

Gisteren is Mieke helemaal uit haar comfort zone getreden maar zover ben ik nog niet gekomen. 
Ik heb wel voor het eerst een criss-cross kaart gemaakt en dat is voor mijn doen ook iets anders dan anders.
Het is een heel leuk model om te maken, en je ziet zo ook meer van het mooie papier.


Het papier is van Pion From my heart - Rose frame en  Fairytale of spring - Leaf. Gemat op Kraft, dat geeft alles net een beetje meer vintage uitstraling, vind ik dan, misschien vinden jullie dat wel helemaal niet zo. Alle randjes zijn met vintage photo distress inkt bewerkt en rondom heb ik weer met de hand genaaid.


Ik had Rozengeur Tilda allang in huis maar het kwam er maar niet van om ze te kleuren.  Ik heb met distressinkt (refill) gekleurd, ik moet tenslotte blijven oefenen. Aangezien ik nog niet veel kleuren heb, ben ik aan het mengen geslagen om het juiste kleur perzik te krijgen, ik weet niet eens of er wel een perzik is en al zeg ik het zelf, het mengen is goed gelukt. Al weet ik echt niet meer welke kleuren ik gemengd heb.


Tilda zit in een rondje gestanst met een nestabiltie en een Creatable - (Double frame)
Op de bovenkant van het binnenste zit ook een stukje Creatable als tag om het eruit te kunnen trekken.
Het bovenste geschulpt randje aan de kaart is met een fiskars pons gemaakt.
Verder nog een strikje met een mooie Parelbrad erop, kantje van de markt, bloemen, takjes en een klimop creatable. De ticket is een stempel van LOTV.


De label aan de binnenkant heb ik bewust leeg gelaten, zo kan er nog iets gestempeld of iets erop geschreven worden.
Ik hoop dat jullie mijn eerste poging van een Criss-Cross kaartje mooi vinden en ik ben dan ook heel benieuwd naar jullie mening.

Fijne dag en tot de volgende keer,

Liefs, Marlies




33 opmerkingen:

  1. Een geweldig mooi kaartje Marlies, prachtige details en een leuk modelletje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een geweldig super mooi kaartje.En wat ook een geweldig papier.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhh moooiii wat een prachtig papier ,heel mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg. Het is ook schitterend papier, helemaal een romantisch kaartje. Erg leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,

    o,wat een lief kaartje en wat een live kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes Ginette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en super mooi papier ! Toppie gedaan Marlies !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow super mooi kaartje .
    groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje!! Mooi papier en heel veel details!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een schattig lief kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superschattig kaartje!
    Heel erg mooi!
    Prachtige kleurtjes en tilda springt er mooi uit!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Marlies!
    gr Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een mooie kaart en mooi papier!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Of ik je kaartje nu hier zie of op je blog.....ik blijf je kaartje GEWELDIG vinden ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super wat een mooie kaart, het papier is geweldig mooi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart , Marlies !! Ik vind het model super.... En het papier , en de kleuren , en het afdrukje. Compliment. Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een beautie is het Mrlies.
    Dit soort kaarten heb ik al wel enkele gemaakt en vind het super om te doen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Marlies
    Ik vindt het een super geslaagde kaart geworden
    Groetjes en ik kan er uren naar kijken al dat moois.
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi marlies

    Het is een hele mooie kaart geworden
    En wat een werk dat met de hand omnaaien

    groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Marlies,

    Wat een mooie kaart dat heb je leuk gedaan.
    Mooi papier is dat zeg wat je gebruikt heb.
    Leuk modelletje is je kaart.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig mooi gedaan. Wat schitterend qua kleurtjes en details. Echt heel mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil jou ook wel vaker buiten je comfort zone zien Marlies, want dit is ook echt een beauty geworden! Ik moet nodig nieuw Pion papier bestellen, want het is toch echt schitterend!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is ie schitterend zeg !! Prachtig !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal te gek Marlies. Wat mij betreft mag je deze stijl nog wel vaker maken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart, heel mooi gemaakt met veel leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een GEWELDIG mooie kaar is dit zeg!!
    Complimenten hoor

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ha Marlies,

    wat een prachtige kaart! Heel leuk zo met het kaartje erin om je persoonlijke berichtje te schrijven...
    Heel mooi ingekleud!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je kris kros kaart is prachtig geworden

    met het mooie rose papier en kraft super mooi en dan het mengen van de kleur is perfect gelukt

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow zeg! Wat is deze kaart uitgebreid en mooi geworden! Helemaal super hoor! En zo prachtig gekleurd ook!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. heel mooi geworden. en wat een leuk klimoptakje zeg. had ik nog nergens gezien.
    gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen