Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 18 maart 2012

Deurhanger



Hoi allemaal,

vandaag heb ik deurhanger voor jullie!
Die stond al lang op mijn "to do lijstje" en met de
super leuke nieuwe "Stampin Tilda" wist
ik gelijk dat ik dat ze er perfect voor zou zijn :-)

Het prachtige papier is van' Authentique paper'.
De stempel is dus van magnolia, dan ook weer mijn
doohickey's gebruikt voor de bloemetjes en kantrandje.  
Achter het stempelafdrukje zit een stans van Nellie Snellen.
Voor de rest heb ik lint, chandeliers, vlinder, pearlpen gebruikt!!



Nog een hele fijne zondag!






21 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke,

    de deurhanger is heel leuk geworden!
    Mooi papier en kleuren heb je ook gebruikt.
    Fijne zondag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi anneke, wat een schatige stempel he? ik heb hem ook pas gekocht. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie deurhanger, heerlijke kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige deurhanger en dat papier is ook erg mooi.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee! Mooie kleurtjes. Deze stempel ligt bij mij ook al eventjes..Denk dat ik er ook iets me ga maken voor de deur van m'n hobbykamertje. Zo inspireer je weer iemand! Het was leuk Sjakkie en Jan op de knots te zien. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke deurhanger heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anneke,

    Wat is dat leuk je heb de perfecte stempel voor deze deurhanger gebruikt.
    Leuk gedaan hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke , erg mooie deurhanger met die lieve nieuwe Tilda !! Groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een hele mooie hanger

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een superleuke deurhanger
    toppie
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,

    wat ene leuke hanger voor aan de deur. Hang jij die aan je deur als je aan het freubelen bent?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan met mooi papier ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi anneke

    Deze stempel van tilde is er heel mooi voor
    Niet al te groot en dat vind ik wel mooi voor die deurhanger

    groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind hem erg mooi Anneke! Ben ook weg van dit design papier.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige deurhanger, bijzonder mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi anneke
    deze deurhanger met stamping tilda

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schat van een deurhanger, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen