Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 26 maart 2012

...23-3-1973...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik er alweer om jullie hopelijk voor de tweede dag achter elkaar te inspireren, gisteren waren het kinderwagens en vandaag een kaart:-) Het is een kaartje in de vintage stijl geworden, bedoeld voor mijn lieve ouders. Die zijn op 23 maart 1973 met elkaar getrouwd, dus afgelopen vrijdag alweer 39 jaar geleden. Reden voor een mooie kaart! Ik heb niet zomaar een vintage plaatje genomen, maar een foto van uit hun trouwboek.


Ik heb gebruik gemaakt van Wit Cardstock, bewerkt met distress ink. En het design papier is van Kars, Paperpad Wedding. De foto heb ik uitgestansd met een willekeurige Nestabilitie van Spelbinders.


De bloemen zijn gemaakt met twee verschillende doohickeys van Magnolia. De grote bloemen met de Doily Flowers en de kleinere met de Hellebores.

De swirl is één van mijn favorieten en is gemaakt met de Fanciful Flourish van Cheery Lynn Design



De vlinder heb ik voor het effect twee keer gestansd en op elkaar geplakt, het is de Swirly Butterfly, ook een Doohickey van Magnolia. Ook hier konden de zelfgemaakte kralenpins natuurlijk weer niet ontbreken...het is zo leuk om ze te maken! Een nieuwe verslaving is geboren...whaha!


Voor de cijfers heb ik een Sixxlits Alphabet Strip gebruikt en de cijfers bewerkt met glossy accents. Achter de foto heb ik twee tags met een persoonlijke tekst verstopt. De tags zijn gemaakt met de Vintage Labels, ook alweer van Magnolia.

Om het verder nog wat aan te kleden heb ik nog wat kant van een tuincentrum en wat rode hotfix steentjes voor een klein beetje kleur gebruikt.

Het is weer eens iets heel anders de de 'cute' kaarten die je veel voorbij ziet komen! Van mijn moeder heb ik geleerd: Verandering van spijs doet eten:-)

Vergeet niet mee te doen met de challenge, een paaskaart en de winnaar krijgt maar liefst een bon ter waarde van 15 euro die je kunt besteden in de shop! En vergeet vooral ook niet om een reactie achter te laten, je kunt er nog altijd een hele leuke stempel mee winnen!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag toe!

26 opmerkingen:

  1. Wow!!! Wat gaaf zeg. En leuk zo met dat rood erbij.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is dit geworden, ook erg leuk om een foto te gebruiken van je ouders.
    Groeen Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige vintagekaart met echte foto!!
    Maakt het zo persoonlijk!!!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Mieke...en alsnog gefeliciteerd met je ouders....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mieke,
    wat een leuk idee om voor de kaart een foto te gebruiken!
    Het is een hele leuke kaart geworden!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt! Leuk dat je een foto gebruikt! Je ouders zullen er blij mee zijn geweest! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Te gekke kaart, leuk om de mode te zien van de bruidskleding.

    Grt Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige persoonlijke kaart. Wat zullen je ouders hier blij mee zijn!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!! Supermooi gemaakt! Ook erg leuk om een foto van je ouders te gebruiken. Heel erg leuk met het rood erbij.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weinig woorden nodig voor deze kaart ..... SCHITTEREND !!!!!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Mieke, zal wel in de smaak zijn gevallen, en .........nog gefeliciteerd ook.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige trouwkaart is het geworden. Deze kaart zal vast niet in een lade verdwijnen, wat normaal gesproken wel gauw gebeurd.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een hoop op je kaart zitten
    Wel leuk en orgineel zo met hun trouwfoto
    Ik denk dat je ouders deze kaart ook wel leuk zullen vinden

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wauw zeg wat prachtig gemaakt deze trouw kaart

    daar zijn ze vast heel erg blij mee

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Extra bijzonder dan om de foto zelf te nemen he, ik vind dat je het geweldig mooi hebt gemaakt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een goed jaar, 1973 is mijn geboortejaar hihi. En gefeliciteerd met je ouders. De kaart is echt supermooi! Die pins moet ik toch ook eens proberen te maken, ik vind ze steeds erg mooi.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Mieke,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Dat vinden ze vast heel leuk.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooo wat ontzettend mooi zeg.....echt prachtig.
    Het rood breekt zo mooi, tis echt een super mooie kaart geworden!

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook dit is prachtig en heel origineel. Wat een mooie details zitten erop.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je ouders. Wat heb je een mooie, pesoonlijke kaart voor ze gemaakt. Van 1 detail op je kaart kreeg ik een smile van oor tot oor .... De bakkebaarden. So seventies. Geweldig!!!! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaart heb je gemaakt voor je ouders! Super veel prachtige details erop en je pins zijn een kunstwerkje op zich! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtig kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk, weer eens iets anders maar ontzettend mooi. Heel klassiek en passend bij het thema van de kaart. Gefeliciteerd met je ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo mooi gedaan, zeg! Wat zul je ze daar blij mee hebben gemaakt!
    Leuk idee om hun eigen foto ervoor te gebruiken.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke foto en super dat je het papier er helemaal op aan hebt gepast.
    Ik vind hem schitterend geworden! Je ouders waren er vast blij mee. :D

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen