Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 27 maart 2012

Eerste cadeau tasje


Ik hoop dat jullie wat tijd hebben gehad om van het heerlijke lente weertje te genieten.
Ik heb voor het eerst een tasje gepimpt en heb er meteen een vrolijke lente tasje van gemaakt.
Het kan voor Pasen dienen of voor moederdag of gewoon zomaar iets. Ik vond het erg leuk om te doen en zal zeker niet de laatste zijn!

De basis is een Bruine papieren zakje. Het papier is een vel van de nieuwste lijn van  Pion - For mother - Yellow Pansy. Er zitten vier motieven op een vel, heel makkelijk in gebruik dus!
Stempel is Rennende Tilda, gekleurd met distress inkt en stickles op de randje van haar jurk.

Voorkant

Er is nog net een klein stukje hekje te zien gemaakt met een mal van Crealies.
Gebruikte ponsen:  Martha Stewart, EK en Avec.
Ik weet niet meer waar het kantje met parels vandaan komt maar de andere komen van de markt.
Verder nog plak glitters, cherry blossoms en een lintje.


Ook de achterkant heb ik versierd, wel heel eenvoudig, het is tenslotte de achterkant.

Achterkant
De mooie vlinder is gemaakt met een Creatable - vlinder 1 van Marianne design.
Alle kantjes zijn dezelfde als aan de voorkant.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn eerste cadeau tasje vinden, hopelijk vinden jullie het leuk.

Tot de volgende keer,

Liefs, Marlies


20 opmerkingen:

  1. Wow zeg dit is echt een mooi tasje geworden.En ja het papier is ook super!!!!!!

    Groetjes fijne dag Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi tasje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig tasje, Marlies...als dit je 1e poging is, ben ik zeker benieuwd naar de 2e.....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi tasje heb je gemaakt Marlies! En het pion papier is zeker leuk! Je kunt er alle kanten mee uit.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel erg leuk geworden en het pionpapier is ook iedere keer weer mooi!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig geworden Marlies. Niet te zien dat het je 1ste tasje is.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Marlies, en ook zo mooi versierd weer! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog leuker dan leuk :-)Wat mooi. Die vlinder komt prachtig uit!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow mooie tas! heel leuk ingekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marlies,
    voor het eerst?? Nou, dat is dan wel voor herhaling vatbaar. Ik vind het een heel lief tasje!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Keigaaf tasje Marlies. liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marlies,

    Leuk tasje heb je gemaakt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een vrolijk lentetasje geworden
    Met deze mooie tilda stempel
    Maar met dit weer kom je ook helemaal in de stemming

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht dat de achterkant de voorkant was:-) Heel erg mooi aan alle kanten Marlies.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig cadeautasje! Die is idd geschikt om voor vele doeleinden weg te geven!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marlies , wat een vrolijk lente-tasje !! Ik vind hem erg mooi geworden. Pion-papier....altijd mooi. Tilda ziet er lekker zonnig uit. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuk tasje Marlies, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen