Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 17 maart 2012

boekje gepimpt




Ik was bij de Action.. en daar zag ik van die leuke kant en klare schriften met harde kaft.. dat zijn leuke dingen om te pimpen!
Ik ben dus ook gelijk aan de gang gegaan.

het papier wat ik gebruikt heb voor dit boekje is van Maja design.
ik ben aan de gang gegaan met het super schattige stempeltje van Magnolia.

daarna heb ik mijn nieuwe mal van cheery Lynn piercing tool. het is een mal die allemaal kleine gaatjes stanst. en dan kan je er dus met naald en draad een draadje door rijgen.. met hier en daar een kraaltje.. voor mij al heel wat.. want hier heb ik dus echt geen geduld voor :) ahah MAAR! het is me gelukt :)
verder zijn de groene swirls magnolia swirl. de takjes die ik gebruikt heb zijn van crealies.
de bloemen zijn gemaakt met stansen van Leane creatief, Magnolia..


de grote ronde paarse "mandala" zijn mallen van Memory box.. het tekst stempeltje is van whimsy stamps
Ik heb trouwens voor de bellen van Tilda de Glossy accents gebruitk van Ranger. zo krijg je echt een beetje een "belleblaas" effect.

Ik ben weer benieuwd naar jullie mening

liefs Martine

22 opmerkingen:

  1. Twee zielen 1 gedachte.haha
    Hier ligt er ook ééntje klaar voor de pimp.
    Maar die van jouw is alvast geweldig mooi.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martine

    Hij is weer erg leuk geworden
    en tja af en toe zijn nieuwe dingen uitproberen niet altijd even makkelijk

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dat leuk gedaan
    ik moet ook maar weer eens naar die winkel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij toch elke keer weer prachtige creaties Martine!
    Een plezier om elke dag naar je blog te kijken.
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd een heel leuk idee.Enne vind je bloemen weer erg leuk.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super hoor wat een leuk idee weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat is dat onwijs mooi zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martine, wat heb je weer wat leuks uit je handen laten komen. Mijn dochter was op zoek naar een leuk cadeau voor haar vriendin en keek me net met bedelende ogen aan. Dus even wat actie en op naar de Action .... Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer geweldig leuk,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt Martine! Dat staat ook nog op mijn to-do lijstje.
    Een boekje pimpen.
    gr Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je weer mooi gepimpt , Martine !! Echt jouw stijl.... Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een heel leuk exemplaar van gemaakt! Ik heb al tijden van die boejes liggen, maar nog steeds niks mee gedaan...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb er ook eentje gekocht om te pimpen...leve de Action! Die van jou is al helemaal leuk, nu ik nog:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je opgepimpte boekje ziet er erg leuk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Martine,

    Wat een schattig boekje heb je gemaakt.
    En wat een leuk idee om een boekje op te pimpen ziet er gelijk veel leuker uit.
    En die stempel vind ik ook super.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig boekje martine

    staat weer erg mooi

    leuk versiert

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel mooi geworden. leuk ook he... die memory box stanzen. ik vind ze geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je bent weer geweldig aan het pimpen geslagen Martine! Prachtig gemaakt met super mooie details!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dat een fantastich mooi boekje wat je hebt opgepimpt.
    Zo heb je gelijk een mooi kado wat ook apart is.
    Ik vind de kleuren ook erg mooi met veel details.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauwwwwwww geweldig wat een topper.!!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen