Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 3 maart 2012

Notieblokje gemaakt



Hoi,

Daar ben ik weer.

Dit keer heb ik nog een notieblok gemaakt. dit keer ingebonden met de bindt-it. en gekleurd met mijn copics :) ik vind dit altijd leuke kadootjes om te geven.
het blokje zelf is gemaakt met de stans: cheery lynn stackers french flair scalloped ik heb dit chipboard uitgesneden. en zo maak je dus makkelijk een eigen kaft.
het papier wat ik gebuikt heb is van Bo Bunny.
aan de voorkant heb ik gebruikt: Tilda met Hellebores.ik heb dit bewerkt met stickels en glossy accent zo krijg je een super mooie glans laag.
de takjes die ik gebruikt heb zijn de cheery lynn olive branches. de bloemen zijn van magnolia doily flowers en de paarse roosjes zijn gemaakt met de stans van
Marianne design. het verband gaas heb ik weer bewerkt met distress stains zo krijg je weer je gaasje in de bijpassende kleur.
je ziet hier en daar nog van die "bolletjes" dat zijn dew drops. verder de inbindringen afgewerkt met lint

de binnenkant heb ik een notieblokje gekocht bij de HEMA. en aan de zijkanten zie je weer de blaadjes van cheery lynn design. en deze bloemen zijn van crealies.

en dan de bovenkant zie je ( als je goed kijkt) ook een grote achtergrond stans.
die is gemaakt met de cheery lynn design mal. verder zijn hier weer dezelfde bloemen en takjes gebruikt. de tekst stempel is ook van magnolia

ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
groetjes Martine

22 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem erg leuk, maar wel vrij donkere kleuren. Persoonlijk zou ik wat lichtere kleuren gebruiken. Maarja smaken verschillen en dat is maar goed ook!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer helemaal leuk Martine! Suus zegt dat hij wat donker is, dat is geloof ik helemaal jouw stijl! Dus een uitdaging om de boel eens licht te houden:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo die is idd weer erg leuk geworden.
    Mooi zo ook met al die bloemetjes.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt helemaal leuk en heb het idee opgeslagen, ga het beslist ook maken,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Heel mooi gemaakt. Deze ga ik ook even op mijn
    to do lijstje zetten, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supermooi zeg.
    Zeker iets om ook eens te maken.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi martine,

    Het is weer een plaatje! Die inbindringen lijken mij geweldig!! ik ga ook eens op zoek naar die ringen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martine,

    weer een mooi blokje! Al die kleine dingetjes aken het heel mooi!
    Groet,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk zeg! Jullie hebben altijd erg leuke projectjes, leuk voor de ideeenmap. Nu nog een map met tijd, haha. Ook erg fijn dat jullie er steeds bijzetten wat er allemaal opzit, want nu weet ik eindelijk hoe die pareltjes heten en waar ik ze kan bestellen.
    Bedankt weer,
    groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel mooi project....die details zijn staan er heel mooi bij.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. My day is special.....zeker met zo'n PRACHTIG voorbeeld.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige creatie weer Martine, helemaal super!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk is tie weer

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi martine

    wat weet je dingen altijd toch weer leuk op te flueren
    Dit blokje is ook weer erg mooi geworden

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Martine,

    Dat is een leuk blokje.
    Heel leuk zo ingebonden.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is weer super mooi, heel leuk en zo handig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuk!!
    Ga denk ik ook maar eens wat notitieblokjes halen bij de Hema! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi en handig. 2 vliegen in een klap. Het ziet er super uit.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige boekje Martine met zoveel geweldige details erop! Super leuk en heel erg mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. martine

    had hem al eerder even bewonderd maar hij is super mooi dit boekje

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen