Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 15 maart 2012

Hoera Krea Teja verkoopt sinds kort ook de stempels van CC Design


Jullie hadden het misschien al ergens gezien of gelezen, maar deze schattige stempeltjes van
van C.C. Design staan nu ook in de webwinkel en ze zijn natuurlijk ook te krijgen bij hun stand
op beurs in Den Bosch. Hier is het kaartje wat ik met "cupcake Birgitta" heb gemaakt.


In de webwinkel staan ook nog veel andere leuke CC stempeltjes,
ook hele leuke tekststempels.

Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Fabscraps.
Een stuk van het designpapier heb ik uitgestansd met de doily
mal van CLD, ook de andere vorm (buitenste) is mijn favoriete
mal van CLD, ik kan er echt geen genoeg van krijgen om hem te gebruiken haha.
Ik hoop niet dat ik jullie ermee verveel!

Verder heb ik de kaart vrij rustig gehouden, alleen nog wat doohickey stansjes
van magnolia gebruikt, een wit veertje en veel stickles.

Nou, dat was tie weer voor vandaag, ik ga vandaag ook richting Den Bosch
dus wie weet kom ik één van jullie nog tegen?

Groetjes,


9 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een schattig stempeltje, leuk ingekleurd,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit zijn inderdaad ook superleuke stempels
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet , prachtig kaartje ! En het zijn idd. erg leuke stempels ; mooi ingekleurd ook. Ik hoop dat je een leuke beursdag hebt gehad.... Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en mooi gekleurd zeg! Die stempels zijn inderdaad erg leuk, hebbe hebbe hebben, hihi.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh nee, dit is ook weer zo leuk!! Waar eindigt dit? ;-)))

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Jaenet, mooie kleuren. Leuk om je te hebben gezien, maar volgende week komt het helemaal goed.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een aaibaar geheel zo met die veertjes ertussen, erg leuk hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaartje Jeanet,mooi van kleur.! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen