Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 16 maart 2012

Notieblok kaartje




Ik vind het altijd leuk om een kaart te maken met iets "extra" erin.
dus ik heb van die kleine notieblokjes gekocht bij de HEMA. die passen er perfect in.

De basis van de kaart is een stukje Karton. die heb ik halvewege gerild met de scorepal. daarna heb ik het karton eerst bewerkt ( de randjes) met distress stains. daarna heb ik het karton bekleed met het papier van Bo Bunny. aan de voorkant heb ik gewerkt met het lieve tilda'tje met knuffelbeer ze is gekleurd met distress inkt en de H2o verf... ik moet eerlijk zeggen.. op de voorkant is tilda een beetje aangebrand hahaha.
verder heb ik de vlinders uit het papier geponst en opgeplakt. het stempeltje aan de voorkant is van whimsy stamps.
verder wat kant en klaren bloemen gebruikt.
de swirls die ik gebruik heb is van crealies.


in de binnenkant heb ik een andere tilda met teddybeer gebruikt. ze zit op de clock stans van Tim Holtz. ook hier weer afgewerkt met Jutte, knoopjes, bloemen.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en tot morgen!
Liefs Martine

10 opmerkingen:

  1. Hoi martine

    Grappig hoe jij altijd weer iets anders weet te maken dan een "gewone"kaart
    Oook deze weer leuk aangekleed en een hele mooie kleurencombinatie

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ontvanger zal er wel heel blij mee zijn! Mooie kleurencombinatie!
    groetjes Mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk idee om kado te doen.Erg leuk en mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supergaaf kaartblokje.
    Leuk om te krijgen en te geven.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schatje hoor helemaal leuk!!
    Ik ben ook van de net iets meer kaartjes.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha martine,

    enig zo'n verrassinkej in de kaart. Heel mooi gedaan en superleuk om te krijgen!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf idee om een notitieblokje zo in het kaartje te verstoppen! De uitwerking vind ik ook super!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en zeker een leuk idee met het blokje .!! fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen