Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 12 maart 2012

Wishing you a special birthday

Goedemorgen allemaal,


Vandaag ben ik weer een keer aan de beurt jullie iets van mijn hand te laten zien. Dat wordt deze keer een kaart en wel een verjaardagskaart. Eentje in kleuren die helemaal niet mijn stijl zijn, maar da's het leuke van een 'verrassingspakket' van Thea...dan kom je weer eens helemaal uit je comfortzone:-)


Het kaartje is gemaakt met wit, blauw en oranje cardstock en het fleurige design papier is van Little yellow bicycle. Het borderrandje is een Creative border van Crealies. De tag is gemaakt met een doohickey van magnolia, de So wrapped swirly. En de vlinderrand is gemaakt met een stans van Sizzix. De tekststempel komt van een sheet van Whimsy Stamps en heb ik uitgesneden met een ronde en geschulpte nestabilitie.


Het leuke stempeltje is er ééntje van LA la lands crafts en heet Winter Marci. Ik heb haar ingekleurd met distress ink, waarmee ik haar ook wat grond onder de voeten heb geprobeerd te geven:-)


Ter versiering nog wat bloemen, door mijzelf gemaakte kralenpins, hotfix steentjes en een stuk oranje-wit Twine dat ik een paar keer rond de kaart heb gewikkeld en heb voorzien van een Charm.

Ik wil jullie allemaal een hele fijne week wensen en tot de volgende keer!

26 opmerkingen:

  1. super lief mieke , leuk die pinnen met kralen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleuren zo bij elkaar. Lekker fris en het afdrukje is heel helder ingekleurd, als je snapt wat ik bedoel...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schatje geworden! Wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd!
    En je kralenpinnen zijn supers. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat het niet jouw stijl is....is ie toch wel leuk geworden, nietwaar?

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel mooi fleurig kaartje geworden!
    Ook de kleurtjes passen mooi bij elkaar.
    gr Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mieke , uit je comfortzone....maar wel erg mooi !! Heerlijke frisse lente-kleurtjes. Lief stempeltje en mooi gekleurd. Leuk gedaan met die twine. En je pins vind ik geweldig. Wil ik ook eens proberen. Echt een mooi kaartje !! Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk en kleurig kaartje!! Schattig stempeltje en mooi ingekleurd!! Die pins zijn super mooi!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja....ik heb de kaart natuurlijk al bewonderd op je site.
    mooie kaart!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een mooi kaartje geworden. De kralenpins zijn prachtig!
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een hele mooie kaart geworden. De kleuren vind ik ook erg goed bij elkaar passen. Soms is spelen met kleuren best een uitdaging maar dit is heel mooi geworden!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je eens iets anders moet maken. Goed gelukt hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn inderdaad ook geen kleuren die ik gekozen zou hebben, maar ik vind 'm toch erg mooi geworden!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de kleuren heerlijk Fris en wat een prachtige pins heb je gemaakt helemaal Toppie meis !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn wel erg leuke lentekleurtjes
    Maar ik herken het wel dat je vaak dezelfde kleuren gebruikt

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Mieke,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    En ook zo lekker fleurig.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke inspirerende kaart! Bedankt.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel fleurig kaartje Mieke, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow leuk zeg.
    Dit zijn ook idd niet echt mij kleuren.Maar dit is toch eens weer iets heel anders.
    En ik vind het nog mooi ook.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow leuk zeg.
    Dit zijn ook idd niet echt mij kleuren.Maar dit is toch eens weer iets heel anders.
    En ik vind het nog mooi ook.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou maar ze is echt heel mooi, lekkere frisse kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lekker fris en vrolijk kaartje!
    Heel erg mooi!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen