Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 5 maart 2012

True Love

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien, dit keer is het een doosje gemaakt voor een bruiloft.


         In het doosje zit een kaartje: 
    

van de zijkant gezien:

Ik heb gebruik gemaakt van kraft papier en design-papier van Magnolia. De stempeltjes zijn van Crafty Sentiments en zijn ingekleurd met H2O's. Verder heb ik gebruik gemaakt van diverse malletjes van Memory Box, hiervan zijn ook de bloemetjes gemaakt, en van Whiff of Joy. Voor de afwerking heb ik kant en lint gebruikt.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden en ik hoop dat het bruidspaar het ook mooi vindt.

Tot de volgende keer,
SJAKKIE





22 opmerkingen:

  1. Wel een mooi doosje, alleen persoonlijk vindt ik de kleuren niet zo leuk. Ik hou meer van lekkere felle vrolijke kleuren. Maarja...smaken verschillen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjakkie,
    ik vindt het een geweldig doosje! Heel mooi gemaakt.
    Ik heb me vorige week de scor-pal aangeschaft maar moet er nog mee aan de slag. Zaterdag a.s. ga ik eerst nog ff naar een demo en hoop er veel te leren, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk doosje
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi doosje, supers!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig doosje! Heel erg leuk! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd weer. Zelf moet ik ook nog iets maken voor een bruiloft, dus ik hou het even in gedachten. Laatst zag ik een luchtballon. Die leek mij ook erg mooi.
    groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig doosje, vind het wel heel leuk met kraft, mooie kleurtjes ook,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk gedaan. mooie bloemen erbij.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt weer heel erg mooi gedaan hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi doosje in kraft met paars prachtig gedaan

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kadootje. Tuurlijk zijn ze daar blij mee, dat kan toch niet anders!
    Groet,Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Sjakkie en mooi gekleurd.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gedaan! Wat een hoop werk heb je verzet! Heerlijke combinatie dat kraft en paars bij elkaar. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Daar zal het bruidspaar erg blij mee zijn Sjakkie...wat een ontzettend lief afdrukje zeg!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sjakkie,

    wat een mooi huwelijkscadeautje is dit! Een aandenken voor altijd (hopelijk)
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Sjakkie,

    Wat een leuk kado is dat zeg.
    En wat een lieve stempeltjes zijn dat.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is het een leuk doosje geworden
    dit kun je ook gebruiken om er een leuek kadobon of klein kadootje in te doen

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen