Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 29 maart 2012

Boxcard

Vandaag mag ik weer eens wat aan jullie laten zien waar ik het prachtige nieuwe Pion Designpapier voor heb gebruikt, uit de serie "For Mother", weer zulk mooi papier!


Hierboven zie je het afrukje wat ik heb gebruikt, ik heb het ingekleurd met een
combinatie van H2O en distress inkt.
En zoals ik ook al op facebook meldde, vind ik het super leuk om met
H2O te kleuren.


en dit is een "totaalplaatje". Het is dus een kaart, die je open kunt klappen
zodat er een klein doosje tevoorschijn komt.
Op mijn eigen blog kun je de werkbeschrijving van deze zgn. boxcard vinden.
En hieronder nog een plaatje van de dichte kaart.


Voor het inkleuren van het gezichtje heb ik de volgende kleurtjes gebruikt
van H2O's ; Natural Linnen en Blushing Caramel, de wangetjes met Fuzzy Peach.
Verder heb ik voor de jurk Oyster gebruikt en de schaduwen heb ik gemaakt met
distress inkt pumice stone.
De achtergrond heb ik ook gedaan met distress inkt en wel met bundled sage.
O zou ik helemaal de haren en schoenen vergeten te vermeldden,
die heb ik met distress inkt vintage photo ingekleurd.
Zo zie je maar dat ook al is je verzameling H2O's nog niet zo groot,
je ze toch al lekker kunt gebruiken en combineren met distress inkt.


Tot slot nog een detailfoto van de bloemetjes e.d.
De bloemen heb ik vantevoren flink ingespoten met glimmer mist pearl,
waardoor het zo leuk combineert met de glans van de H2O, jammer dat dat
op de foto's niet zo goed te zien is.

Bedankt weer allemaal voor het langskomen en tot de volgende keer
maar weer!

Groetjes,


17 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit....je hebt de smaak te pakken met de H2O....prachtige kaart, heb deze ook ooit gemaakt....leuk model.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en sup-ermooi gekleurd zeg!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW ! Ziet er goed uit , Jeanet. Wil je even naar je mail kijken ?? Ik heb je wat gemaild..... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is wel een hele mooie kaart/doosje, wat leuk gemaakt zeg, ga ik zeker eens uitproberen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi het doosje
    leuk model

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Jeannet,
    wat een leuke kaart! En wat een prachtige kleuren! Ik ga gauw op je bloggie kijken naar de werkbeschrijving.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk model kaart, ik ga snel op je blog kijken.
    En heel mooi kaartje. Leuk dat je distress en h2o samen kunt gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model
    Ik ga vlug even op je blog kijken voor het model

    en inderdaad het pion papier blijft leuk

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeanet,

    wat een schitterend model kaart! En een prachtige uitvoering.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaart, leuk modelletje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave creatie en het stempelafdrukje is heel mooi ingekleurd, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat ontzettend leuk zeg die box kaart ,mooi hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart!
    Ik vind die stempel zo lief. :D

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel apart en erg mooi jeanet. liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend gaaf model! Dit is er echt eentje om te onthouden! Verder natuurlijk ook prachtig gekleurd en afgewerkt zoals altijd :)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen