Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 1 maart 2012

Enveloppe kaart met stempelafdrukjes

Vandaag wil ik jullie een enveloppe kaart laten zien, die ik afgelopen
week heb gemaakt voor een vriendinnetje, met daarin een zakje met verschillende
stempelafdrukjes.
Voor de enveloppe kaart heb ik het designpapier van Basic Grey gebruikt,
uit de serie Green at Heart, zo lief.
Het stempeladrukje is weer van mijn favoriet magnolia, en...er zijn in de
webwinkel al weer zoveel leuke nieuwe stempels te bestellen, ik wist
bijna niet welke ik uit moest kiezen ('t liefst kocht ik ze allemaal, maar dat laat de portemonee helaas niet toe haha).

Voor het zakje met stempelafdrukjes heb ik een "gewoon" kaartenzakje gebruikt,
wat ik bovenaan het omgevouwen en dichtgeniet.
Het bovenkantje heb ik gemaakt met de stanzen van CLD, French flair scalloped.
En natuurlijk moest het geheel nog een beetje worden "aangekleed" met
bloemen, veertjes, bedeltjes, lint en ook een paar magnolia doohickeys.
Zijn jullie net als ik ook zo benieuwd welke nieuwe doohickeys magnolia uit gaat brengen?

Verder kunnen jullie nog steeds meedoen met de maandelijkse challenge op dit blog,
dit keer "Maak een schudkaart", waar natuurlijk weer een leuke prijs mee is te winnen.

Ik wens jullie een fijne dag verder en bedankt weer voor het langskomen!

Groetjes,

29 opmerkingen:

  1. Hallo Jeanet,

    Wat een prachtige kaart ik vind de vorm ook zo leuk.
    Je heb ook mooie kleurtjes gebruikt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart hoor en wat een leuk idee!
    Gr. Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje Jeanet! Leuke vorm kaart en het kaartenzakje erin staat heel mooi. En ja, de magnoliaatjes zijn weer zo leuk.
    Groetjes Mairanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Echt een prachtige kleurencombinatie. Erg leuk!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig om kado te krijgen. Geeft toch net wat extra's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er prachtig uit! Kleuren zo mooi en een lief afdrukje. Helemaal leuk als het een enveloppe met inhoud is....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend en wat een kleuren zo bij elkaar.
    heel leuk idee en mooi gemaakt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk cadeau! Hele mooie kaart, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat prachtig gemaakt, mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou als je vriendinan zoveel moois nog niet van haar steol valt, dan weet ik het ook niet meer
    Mooie op elkaar afgestemde kleuren

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende creatie in mooie warme kleuren. Ik vind dit afdrukje ook heel erg mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er weer prachtig uit, heel mooi gemaakt!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er weer geweldig mooi uit hoor Jeanet,
    gr,. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Jeanet, wat een pracht creatie heb je weer gemaakt! Heerlijk om zoiets kado te krijgen lijkt me zo. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig mooie kaart Jeanet, heerlijk die lentekleurtjes! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief kaartje, super mooi. Daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet erg heel erg mooi uit. Ik vind de collage erg mooi gemaakt van de foto's, maar ik vind het wel jammer dat ik niet de details groter kan klikken...
    Of ben ik de enige die dat inspirerend vindt?
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo zeg, wat ziet dat er geweldigggggg uit!!!!!! Heeeeeel mooi.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en veel mooie details.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig setje heb je gemaakt! Geweldig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat mooi deze nevelop kaart met afdrukjes en de schattige magnolia stempel er bij

    heel mooi papier van basic grey

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg mooi!
    En wat een ontzettend leuk idee!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nou die zal blij zijn als ze dit krijgt. heel leuk gedaan. leuk idee ook met stempelafdrukjes erin. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige kaart, leuk kado met die afdrukjes. Super kleurtjes.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi,

    wat lief om je vriendin afdrukjes te geven. en om ze dan ook nog zo mooi te verpakken. wat is ze gelukkig om jou als vriendin te hebben.

    lots of love

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen