Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 9 maart 2012

Sneeuwpret



Hoi allemaal,
jullie zullen wel denken 'Sneeuwpret?' nu komt
de lente hoor :-) hihi...

Ja maar ik had me het begin van dit jaar voorgenomen
om eindelijk eens mijn scrapboeken bij te werken en mijn
foto's niet te laten opstapelen :-)
En dat is me deze keer toch al gelukt, met de sneeuwfoto's
van dit jaar heb ik dit leuke scrapboekje gemaakt!!

De basis is grijs cardstock en het mooie glitterpapier is van Bo Bunny,
Ook heb ik weer veervuldig mijn pearlpen gebruikt,
voor de rest versierd met kleine sneeuwvlokjes, bloemetjes,
lint en een tekstempeltje van Crafty Sentiments Design.

Dit is de voorkant van het boekje


Dan is hier de binnekant met een leuke stempel
van Fizzy Moon die ik heb ingekleurd met mijn Twinkling H20's



En achter elk luikje zit een foto :-)



En zo ziet die eruit al die helemaal uit elkaar gevouwen is,
beide kanten :-)



En dan nog eens het schattige beertje :-)


 
Nog een hele fijne dag!!



15 opmerkingen:

  1. Ondanks dat ik inderdaad al helemaal de lentekriebels heb vind ik het wel een heel mooi boekje worden
    en inderdaad die foto's blijven vaak liggen, dus dat is zo een hele leuke oplossing

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk fotoboekje is dit geworden.Leuk idee.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk geworden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel leuk boekje geworden!
    Ook mooi papier gebruikt.
    Gr.Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anneke,

    Wat een schattig boekje heb je gescrapt.
    En wat is dat mooi papier.
    Leuk gedaan hoor.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is dit geweldig mooi gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anneke

    Heerlijk om naar te kijken ,en erg leuk .... achter elk luikje een foto TOP !!!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk boekje met fotos leuk idee.
    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi boekje zo Anneke.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed dat je meteen inplakt! Ben ik nog lang niet aan toe... Maar wat een mooi boekje is dit geworden. Kan haast ookniet anders als je zulke leuke foto's en gaaf papier gebruikt... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk boekje Anneke, super gaaf met leuke foto's.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He Anneke,

    dat heb je heel mooi gemaakt zeg! Prachtig papier!! Mooi aandenken an de witte wereld van februari!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke foto's en op deze manier prachtig verwerkt.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed dat je dat doet zeg. Ik neem het me ook steeds voor, maar ik moet zelfs nog beginnen met scrappen, hihi. Dat ben ik dus al een paar jaar van plan...Maar jouw boekje is fantastisch geworden!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuk idee....Anneke...ik vind dit ook zoooo leuk maar kan daar echt de tijd niet voor vinden....

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen