Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 22 maart 2012

baby cadeautje

Hallo allemaal , 
Ik zit in mijn baby flow  geloof ik hahaha , komt vast door dit vreselijk lieve stempeltje uit de laatste collectie van MAGNOLIA

 het papier wat ik gebruikt heb is van TILDA
helemaal leuk voor jongens dingen ..... Ik heb mn afdrukje gekleurd met de twinkling h2o

Het is een baby cadeau  setje geworden  , een kaartje met een potje ...in het potje zit een rompertje  .....
Ik ben lekker  in de weer geweest met veertjes lint en bloemetjes, Aan het potje hangt een tag gesneden met een  doohicky      ik heb er een charm met wat parels aangehangen ....
 De tekst is een stempel van fiskars  zo lief al die mooie spreuken !!

dit was het weer en  nu nog een baby waar dit heen kan hahahahaha ( ik sla ff over hoor )
Liefs Raffa

22 opmerkingen:

  1. Dat ziet er wel heel leuk uit. super.!!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee,kan zowel voor jongen als meisje,vind het erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Raffa,
    in een woord prachtig!
    En geweldige kleuren! Mooi hoor.
    groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf projectje, Raffa...helaas hier ook geen babykans!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een leuk idee en zooo mooi gedaan. Mijn broer heeft van de week een zoontje gekregen! Hi, hi. Wij zitten volop in het nieuwe leven om ons heen.
    Groet, Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je zou zo weer aan een baby begineen als ik juw cadeautjes zie!!! supergaag Raffaela!!!
    En die stempeltes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n jongenskadootje.
    E ven onthouden, binnenkort wordt er nog een jongetje verwacht.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf setje zeg! Heerlijke kleuren en zo mooi gemaakt! Hartstikke leuke set om te krijgen. Jammer genoeg ben ik er ook klaar mee ;P
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit ziet er toch wel weer superleuk uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergaaf cadeautje! Je zult net moeder zijn van een zoontje...
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Raffa,

    Wat een geweldige creaties heb je gemaakt.
    Vind het er heel leuk uit zien.
    Het is een heel leuk set om kado te geven(en te krijgen).

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Raffa

    wat een super leuk setje
    Diegene die dit krijgt is er vast super blij mee

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nogmaals een prachtig geheel die twee samen. Ik weet zeker dat dit stelletje een goede bestemming zal gaan krijgen. WIe wil dit nu niet krijgen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gaaf, wat een geweldig leuk cadeautje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw super dit is wel een hele mooie creatie geworden.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn lief, stoer en mooi tegelijk! Gaaf gedaan Raffa! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi Raffa, schitterend gemaakt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuk kadootje is dit geworden, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superlief geheel! Echt heel erg leuk om cadeau te geven!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen