Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 14 mei 2013

Challenge 20 "Koninklijk"

Hallo allemaal , 
Het is aan mij om jullie aan het werk te zetten voor de 20ste challenge alweer op het krea teja blog !!

Wat is de opdracht deze maand ??
MAAK EEN KONINKLIJKE KAART .....
Met de kleur oranje erin !!

we zijn in Nederland allemaal in de weer met de troon wisseling ,daarom leek het me leuk  om een kaartje met dit thema te maken 
Om aan de voorwaarden te voldoen moet je kaart echt een koninklijk thema hebben en de kleur oranje moet ergens terug komen !!
Je mag met je kaart aan maximaal 3 challenge,s meedoen ....(incl  krea teja )
Dit is mijn kaartje geworden 

Ik ben lekker aan de gang geweest met de nieuwe rage FRAN-TAGE .....allemaal mooie glitters en embossing poeders..je kunt  ze hier vinden ....ook het jurkje  heb ik bewerkt met een van deze poeders ...in de kleur goud ..... Verder heb ik  de vorm van mijn kaart  gesneden met een mal van go kreate.... en gekleurd met  de faber castell potloden
Dames ik wens jullie veel succes met de challenge  en wie weet win jij de cadeau bon wel te besteden in de winkel !!
 Liefs Raffa P.S. Inzendingen voor de challenge kunnen worden gemaakt tot en met 11 mei a.s. Op 12, 13 en 14 mei kan er door u worden gestemd.

12 opmerkingen:

  1. Leve de nieuwe koning.....mooi kaartje raffie...

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat is dit schitterend geworden, ik kijk mijn ogen uit....een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie creatie is dit, het ziet er fantastisch uit!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie creatie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart leuk met dat Fran-Tage.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit schitterend gemaakt Raffa, ik vind hem helemaal super gelukt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart zeg! ik ga zeker mijn best weer doen!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O Wat heb je dit mooi gemaakt, ziet er fantastisch uit.
    fijne zondag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige creatie heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen