Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 19 mei 2013

Tilda with love cake


Lieve mensen,

Vandaag zouden jullie eigenlijk een mooie creatie van Paula hier te zien krijgen.
Maar door omstandigheden kon dat helaas niet doorgaan.
Ik heb voor vandaag haar plekje opgevuld.

Ik heb voor jullie deze cupcake gemaakt.
Het bakje is gemaakt van kraft.
De cake in het bakje is van Magnolia DP.
Het papier is van oudere series.


Wat is het leuker om voor deze cupcake Tilda als bakkertje te gebruiken.
Ik vind haar zo lief in die ruitjes broek.
Ik heb haar ingekleurd met een combinatie van Distress inkt pads en markers.
En natuurlijk de Twinklings.
Omdat ik niet de goede kleur turquoise had heb ik dat gekleurd met Distress inkt en voor de twinkling ben ik er met de kleur ice overheen gegaan.
De diepste schaduw heb ik met black shoot gedaan van de Distress markers.


En hier dan even een foto van alle losse onderdelen van de cupcake.


Nu zul je denken wat steekt er nu achter het bakje vandaan.
Nou het is dus de bekende easel van Tim Holtz
Als de cake in het bakje staat heeft hij meteen een steuntje voor het doorhangen en zo kun je de cake op iedere willekeurige plaats neerzetten.

Ook vandaag heb ik een boodschappenlijstje gemaakt van mijn gebruikte materialen.

Stempel Tilda with love cake
Tekst stempel Hero Arts
Stansen Magnolia Harttag, Wolk, Aardbei, bestek,
Stansen Joy, Theepot, Kopje
Stansen Tim Holtz, Small Easel ( standaardje)
Stansen Spelbinder, Tekst label,
Diverse soorten lintjes, touw en rozenband smal.
Sierpinnen
Gaasverband
Roosjes
splitpen en spacer
plakparels
Kraft papier
DP van Magnolia
Distress inkt pads en markers
Twinkling H2o

Deze en nog veel meer leuke materialen vind je natuurlijk in de website van KreaTeja.
Het is zeker even de moeite waard om een kijkje te nemen.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ga verder met de volgende opdracht voor dit DT blog, en kan jullie alvast verklappen dat het een aanvulling wordt op deze creatie.
Ben je benieuwd geworden hou dan dit DT blog in de gaten!

Verder wens ik iedereen een hele fijne pinkster zondag.
Lieve groetjes Noriko

9 opmerkingen:

  1. OOO WAUW wta een geweldige mooie creatie heb je gemaakt. Gewoon weg schitterend.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje Noriko, prachtig modelletje!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creatie schattig

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi noriko
    ziet er geweldig uit en het model vind ik hartstikke leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een schitterende creatie, heerlijk al die mooie details!
    fijne avond, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog bedankt Noriko en wat een prachtige creatie heb je gemaakt, dat doe ik je niet na, superssss.
    Groetjes paula en nog een fijne prinksterdag.

    BeantwoordenVerwijderen