Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 5 mei 2013

Zittende Tilda met vlinder


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien.
Ik heb gekozen voor een Magnoliaatje uit de nieuwste serie: Zittende Tilda met vlinder. 
Als basis heb ik genomen wit cardstock met daarop DP van Maja uit het blokje Vintage Spring Basics.
De zijkanten heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart.
Hierop een papieren doily.
Toen een vierkantje van lila cardstock met daarop wederom een stukje DP van Maja en ook de zijkanten met dezelfde pons gemaakt.
Hierover een lintje en twee stukjes rozenlint.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distressmarkers en pads en twinkling H20's.
Toen uitgesneden en de beentjes laten bungelen en dit geplakt op een stukje lila cardstock.


De Magnolia hearttag uit DP gestanst met strik en tekst. 
Je kan hier de embossingpoeder (Fran-tage) goed zien. Dit heb ik ook op de zijkanten van het afdrukje en de kaart gebruikt.
Op de vlinder zit dit ook. (Crussed Glass Glitter Lavender)
Het is geweldig materiaal en zo leuk om mee te werken.


Bij haar handje een vogelkooitje van Memory box met een vlinder van Cheery Lynn.


Aan de andere kant de Heart Swirl van Magnolia met een lila veertje en wat bloemen.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en weer wat inspiratie hebben gekregen.


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
      

    

     

    





6 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart heel mooi afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan en hele mooie kleurtjes.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO Wat is het weer een bjoetie!
    Fijne zondag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende kaart zeg, ik vind het een toppertje eerste klas, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,mooie kleuren en heel mooi bewerkt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen