Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 10 mei 2013

Moederdag hart


Hallo allemaal, Vandaag alweer het derde kaartje/projectje wat ik mag laten zien op en voor het blog van Krea Teja. Ik heb er voor gekozen om een houten hart tag te maken. De tag is uitgezaagd door Damien ( mijn zoon). Ik heb het hart vrij neutraal gehouden, bijna alles is uit wit cardstock gestansd. En bewerkt met distress- inkt Tilda heb ik ingekleurd met Derwent colour soft.  Alleen stom stom stom ik ben mijn lijstje met kleurtjes kwijt. 
 
.
 
Mijn lijstje met materialen voor deze Tag
Sizzix hart
Doohickey So wrapped lovely
Tilda Blowing Hearts
Cheery lynn swirls en vlinders
Creatables  hartjes
Quickkutz  slot en sleuteltje.
Daisy punch
Gaasje 10x10
Papieren bloemen en roosjes
Derwent colour soft
Kant , Lintjes en jutte touw.
 
Ik heb gebruik gemaakt van oudere en nieuwere mallen.
 
Bedankt weer voor het langs komen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. wow wat ziet dit er beeldschoon uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OO Wat is dit leuk zeg en wat een handige zoon heb jij, dat heeft hij prachtig gedaan. Je hart is echt een schatje, het ziet er prachtig uit zo.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Irma wat heb je dit supermooi gemaakt zeg, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hart!!!!super leuk gedaan.Handig jullie zoon.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen