Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 25 mei 2013

Tilda als Idiaantje.


Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie van mijn hand laten zien.
Ik heb Tilda als indiaantje gekozen.
Als basis heb ik creme cardstock genomen en daar een rand op gemaakt met groen cardstock. De rand heb ik 4 keer gestanst met een doohickey van Magnolia en daarna in verstek gesneden. Haha ik lijk wel een timmerman/vrouw. Maar vond het best een lastig klusje.
Daarop heb ik DP gebruikt uit het blokje Rose Garden en dat daar midden op geplakt.
Daarop een stukje ribbelkarton gescheurd en bewerkt met gesso.
Een doily erop en daarop weer een gestempelde postcard gemaakt.
Een creme kantje over de hele breedte.


Tilda is ingekleurd met distressmarkers en pads en Twinkling H20.
Daarna gestanst met een nestie van Spelbinder en het randje bewerkt met Frantage. Wat is dat toch leuk spul. Onder het afdrukje een stukje wondgaas.


De swirl is van Cheery Lynn en daarop heb ik een houten vogeltje geplakt en wat roosjes en kralen.


Aan de andere kant twee postzegels gestempeld op DP met stempeltjes va Whimpsy en uitgeknipt.
Nog een groene strik met roosje.

Verder wens ik iedereen een heel fijn weekend met ik hoop wat zon, maar dat zit er geloof ik niet in.
Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb;

      


    


        

9 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, heel mooi en superleuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart en wat super gaaf die spatjes erop.
    kom ze hier en daar tegen vind dat helemaal leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwwwww toppertje wat en helem ooie kaart Marianne. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend Marianne, ik vind het een toppertje, een supermooi kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super mooi kaartje
    en heel leuk het indiaantje
    ken ik nog niet

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje,prachtig zo in de kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen