Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 4 mei 2013

wee stamps


Goedemorgen allemaal 
Ik ben weer aan de beurt vandaag , 
Wat heb ik gemaakt voor jullie vandaag ....Een insteek kaartje met stempels van wee stamps van wimsey
Er staan een heleboel van deze stempels in de winkel en deze zullen ook binnekort verkrijgbaar zijn ...
Het papier wat ik gebruikt heb is van bildmalarna

En ik heb deze keer gekleurd met copics en spectrum noirs ...


 De afdrukjes heb ik geplakt op  een cricel gesneden met een stans van mariane design en die weer op een  mal van noor...... Boven aan de  insteek kaart heb ik het   de hart tag doo hicky  gebruikt  en die versiert met een strik  ....
De rozen heb ui gemaakt met een  stans van die namics  , de blaadjes met  een doohicky en de kleine takjes zijn van noor.
Verder heb ik er nog wat eigen bloemetjes op geplakt en wat plak pareltjes .....
hoop jullie weer wat inspiratie  te hebben gegeven  ...
Liefs Raffa

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart,leuke stempels en mooi gekleurd.Prachtig papier is het.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart geworden zeg!
    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO wat is het toch weer een plaatje! Schitterende kaart hoor.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen