Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 28 mei 2013

Bild Malarna



Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie op dit blog te laten zien als Guest Designer.
Deze keer ben ik aan de slag gegaan met een Bild Malarna stempel, deze stempel heet "Mimosa Headphones", en heb er een tag mee gepimpt.
Ik heb diverse papierlijnen van Pion Design door elkaar gebruikt, het is erg gaaf dat je de lijnen kunt combineren!


Het schattige meisje heb ik ingekleurd met Distress inkt.
En heb haar daarna op een Spellbinder in combinatie met een Unique Border geplakt.


De doily die je hier links ziet is van Tim Holtz en alle andere papiertjes zolas met de lettertjes en het rondje met de geschulpte rand komen uit het Pion Designpapier.


Ook de gave rand met de vlinders is van Tim Holtz.
Natuurlijk hoop ik dat jullie hier wat inspiratie van op doen en wens jullie een fijne dag toe!


8 opmerkingen:

  1. Ik vind dit ook zo'n lief stempeltje.
    Echt een schattig plaatje!
    Je tag is heel mooi geworden, ik ben ook echt fan van deze papier lijn.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldig kaartje Durvina, super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiemorgen durvina
    Wat een geweldig mooie tag met al die leuke details
    Fijne dag en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige Tag.Heel mooi papier heb je gebruikt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi super die tag

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Durvina wat is die weer super geworden, echt een beauty. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is schitterend gedaan ziet er prachtig uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen