Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 24 mei 2013

Film Rol

Hallo allemaal,
Vandaag alweer mijn laatste creatie als Gast-Designer. Ik heb dit met heel veel plezier gedaan. Ik wil jullie dan ook allemaal heel erg bedanken voor de lieve reacties. Ook het team van KreaTeja ontzettend bedankt voor deze eer !!

Voor vandaag heb ik een film rol gemaakt. De basis is van een wc rolletje en 2 bierviltjes( Ik heb ook al eens een op deze manier een klos met kant gemaakt.) Ik heb hier een strook karton tegen aan geplakt en de gaatjes met een inbind apparaat gemaakt..




De stempel is van Belles 'n Whistles.
De rand met sneeuw vlokken aan de zijkant is van Sizzix. De klok is van Marianne Design, net als het foto toestel ( deze komt in Juni uit).
Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met fabercastell
131  Medium Flesh
132  Light Flesh
177  Walnut Brown
179  Bistre
182  Brown Ochre
188  Sanguine
189  Cinnamon
233  Cold Grey IV
235  Cold Grey VI
251  Silver
270  Warm Grey I
274  Warm Grey V
 
Ik hoop dat jullie hier weer inspiratie uit kunnen halen. Nogmaals bedankt voor deze eer en alle lieve reacties. Graag tot ziens op blogs,Facebook of waar dan ook.

Veel liefs Irma.

9 opmerkingen:

  1. heel erg mooi gedaan
    super creatie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer erg mooi geworden Irma!!
    Leuk gedaan.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, Irma! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit schitterend gemaakt Irma, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een gave creatie Irma, heel mooi en super leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie,mooi gemaakt.Succes met het verdere heb genoten van je creaties als gast-designer.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat mooi gedaan en ook nog dat zwart/wit effect super creatie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen