Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 1 mei 2013

DUO -Thea/Tina

Hallo lieve Krea Teja Team volgers...fijn dat jullie weer even langs komen...dit vinden we altijd leuk
en helemaal als jullie ook nog een berichtje achterlaten, want hier krijgen wij juist weer een boost van.
Maar vandaag zijn Tina en ik aan de beurt om ons duo project te laten zien...hoe gaat dat in z'n werk....
We spreken af met elkaar met welk papier en stempel we gaan werken. En sommige duo's maken dan ook nog hetzelfde project.
Dit keer hebben Tina en ik afgesproken om deze Tilda te gebruiken, twee soorten vellen van Maja Design en een Go Kreate mal. Het is jammer maar ik heb het verkeerde velletje gebruikt, een andere Go Kreate mal, dus totaal een andere kaart...sorry hiervoor.

 

Dit is de kaart van Tina.
                                   Zij heeft de kleur lila als hoofd kleur genomen. Zulke mooie tinten.


Hier kan je goed zien dat ze Frantage op d'r kaart gebruikt heeft.
Ze heeft ingekleurd met distress.


Deze prachtige roosjes zijn gemaakt met een mal van Die-namics.



En dit is dan mijn kaart. Zoals jullie zien een totaal andere kaart. Het begint al met de basiskaart.
Tina heeft creme gebruikt en ik kraft, dit geeft direct al een andere uitstraling.



En ik heb het andere velletje gebruikt van Maja Design,
met roze/geel en blauw.
De tekst en afdrukje zijn gestempeld op de populaire
stans van spellbinders, de floral oval.
Voor de rest heb ik hem helemaal vol geplakt met bloemen.
Deze bloemen heb ik met de Retro ponsen gemaakt.
Op mijn blog kan je ook een You Tube filmpje zien hoe ik
met deze ponsen een roosje maakt.

Voor de rest nog gebruik gemaakt van chalk en een pearlpen.

Dit afdrukje is ingekleurd met de Faber Castell potloden.

Ik hoop dat jullie het weer leuke projecten vinden en tot de volgende duo.....

Tina en Thea...

         

6 opmerkingen:

  1. wat een schitterende creaties weer gemaakt lady s
    heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaarten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn meer dan leuk! Ze zijn allebei prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooiiiii Dames al zijn ze heel verschillend wel heel prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen