Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 9 mei 2013

Prettige feestdagen

Goedemorgen lieve krea teja volgers,

Op deze hemelvaartsdag mag ik jullie weer een kaartje  laten
zien. Deze keer een kerstkaartje, dat moet ook kunnen tussendoor,
zeker met de temperatuur buiten die voor aankomend weekend gepland staat.


Deze keer heb ik gebruikt:
Bazzill cardstock, designpapier van kaisercraft (mint twist collection), en glitterkarton.
De basiskaart is een mal van spellbinders grand nestabilities (labels four), de grote
sneeuwster van die-namics (jumbo snowflake), de label en bloem zijn van magnolia-doohickey,
de mal van het hert is van memorybox, verder lint, charms, plaksteentjes, chandelier van
magnolia.
De stempel Tilda met rudolf is van magnolia en ingekleurd met de copics.

Dit was mijn bijdrage weer voor vandaag en ik wens jullie een hele fijne dag met veel zon
en tot de volgende keer.

Liefs Paula.

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk, een kerstkaart in alternatieve kleuren, ik vind hem prachtig. Leuk dit details zoals dat hert in glitterpapier uitgestansd, ziet er mooi uit.
    fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een toppertje Paula, ik vind je kaart prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart.Mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje Paula, heerlijk een kerstkaartje in zeer aparte kleurencombinatie....
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een vrolijke kerstkaart gemaakt. er zit heel wat op je kaart. wow!
    mooi papier gebruikt, het glitterpapier ziet er ook prachtig uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen