Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 8 mei 2013

Hetzelfde, maar toch anders ...



Hoi allemaal, 

Leuk dat jullie weer eens langskomen! 
 Vandaag is het weer tijd voor een duo opdrachtje van Raffa en mij (Anneke)

 Deze keer hebben we één van de nieuwe Whimsy stempeltjes gebruikt
deze lieverd noemt "Shelly", vinden jullie haar ook niet zo lief?
Het papier dat we hebben gebruikt is van Bild Malarna

Hier is Raffa haar creatie! 




Ze heeft voor de rest gebruik gemaakt van
 een Go Kreate mal, roosjes, lint, kant, wondgaasje, pearls, touw, ...
Ook heeft ze een hoop Fran - Tàge gebruikt!
Ze heeft haar stempeltje ingekleurd met gekleurd met sectrum noirs en copics



En hier is mijn creatie!

 


Voor de rest heb ik gebruik gemaakt van een 
doohickey van magnolia,  roosjes, kant, chandeliers, pearlpen, 
vlindertjes van Unique Embellishments
Ik heb mijn afdrukje ingekleurd met mijn copics.


We zijn heel benieuwd wat jullie ervan vinden, 
en nog een hele fijne dag! 
Groetjes Anneke & Raffa


4 opmerkingen:

  1. wat een lief en mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,mooi papier wat je gebruikt hebt.Jammer dat de kaart van Raffa niet te zien is.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie helaas de kaart van Raffa niet maar die van jou is in ieder geval heel mooi geworden Anneke, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten en dit keer heel erg verschillend maar mooi uitgevoerd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen