Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 13 mei 2013

Love Ya

Goedemorgen allemaal,

De dagen lijken elkaar steeds sneller op te volgen, het is vandaag alweer de beurt aan mij om jullie hier op het blog iets 'creatiefs' te laten zien!

Mijn keus is gevallen op een stempel van Stamping Bella, Love Ya en omdat we midden in de lente zitten vond ik het wel toepasselijk om voor de kleur geel te gaan en dan in combinatie met bruin!



Het designpapier komt uit de nieuwe paper pad van Maja Design, Vintage Spring Basics. Deze serie is ook te koop in grote vellen en die vind je HIER



Verder ben ik weer heerlijk aan het 'kliederen' geweest met de Frantage spulletjes van Stampendous. Je doet een beetje van de ditte en een beetje van de datte en een beetje van de zus en een beetje zo.... En dan is het alweer piekfijn voor elkaar....LOL! Sorry, sommige mensen zullen bovenstaande herkennen als een liedje van alweer een tijdje geleden:-) Elke keer als ik de Frantage potjes pak komt het liedje als vanzelf in mijn hoofd naar boven.




Hier onder vinden jullie mijn boodschappenlijstje van deze keer:


                        


Dat rest me alléén nog dit: Een hele fijne week en tot de volgende keer!!!




4 opmerkingen:

  1. Wowwwwwww mooie kaart Mieke. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is helemaal super gedaan. Een schattig stempeltje en dan ook nog eens in hele originele kleuren. Helemaal te gek.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart met mooie kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart.Heel mooi bewerkt met het frantage.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen