Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 14 mei 2013

Just sittin here thinking of you

Lieve allemaal

Vandaag ben ik aan de beurt om jullie een nieuwe creatie te laten zien.
En dat doe ik dan ook met veel plezier.
Van de week heb ik deze kaart voor jullie gemaakt.
De basis kaart is gemaakt met een mal van Go-Kreate.


Het papier is van verschillende lijnen van Magnolia.
En zo zie je maar hoe goed je dus oudere en nieuwe lijnen kunt combineren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste serie papier van Magnolia wel erg mooi vond, op een paar na dan.
Maar zoals deze met de bloesem bomen vind ik echt een pracht.


In combinatie met het papier vond ik de zittende Tilda op een bankje wel een leuk geheel.
Tilda is ook nu weer gekleurd met Twinkling H2O.
Maar ik blijf de huidskleur kleuren met Distress inkt.
De donkere schaduw is met de Distress markers gedaan.
Hier heb ik Vintage Photo en Black Shoot voor gebruikt.


Achter de kaart heb ik het standaardje van Tim Holtz gebruikt.
Zo krijg je een mooie kaart wat eigenlijk toch wel een soort schilderijtje is geworden.
Op deze foto zie je mooi het geheel van boven af.
En dan kun je dus ook goed de opbouw van de kaart zien.
Om diepte in het geheel te krijgen gebruik ik ook vaak Foam tape.
Ook nu heb ik weer de nodige mallen van diverse merken gebruikt.

De basiskaart is dus een mal van Go- Kreate.
De vierkante mal daarop is ook van Go-Kreate.
Het bankje is van Memorybox.
De fiets en de boom zijn van Marianne Design.
De pauwen veren zijn van Magnolia.
Voor de vlinders heb ik de stansrand van Tim Holtz gebruikt welke ik in stukjes heb geknipt en heb bewerkt met een embosfolder en inkt.
De kleine vlinders zijn met een ponsje gedaan en met wat kit verhoogd opgeplakt.
De doily op de basiskaart is een kanten doily, en die er rechts boven uit piept is er een van Die-namics.
De bloemetjes zijn ook gemaakt met een klein ponsje en is merkloos.
Maar hiervoor kun je ook heel goed de kleine Heleborus bloemetjes gebruiken van Magnolia.

En tot slot de stempels, zowel de tekst stempel als Tilda zijn natuurlijk van Magnolia.
Verder heb ik nog wat kant, lint en parels toegevoegd om het geheel aan te kleden.

Alle materialen zijn te koop in de webwinkel van KreaTeja.
Dus wil je deze kaart of een andere mooie kaart maken kijk dan voor  mooie materialen even in de webwinkel.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik ga alvast verder met de volgende opdracht want volgende week kom ik hier weer met een nieuwe creatie.
Dus ik zou zeggen tot dan!!

Lieve groetjes Noriko



9 opmerkingen:

  1. een prachtige monochrome kaart en mooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een bjoetie, werkelijk waar! Beeldschoon en super monochrome...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje en zoveel mooie materialen en mallen ook gebruikt, ik vind hem prachtig! Dat bankje komt zo mooi uit met die fiets erbij, top!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Noriko, heel leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,leuk zo met de mallen die je allemaal gebruikt hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Noriko!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is superleuk geworden Noriko!De combi bankje/fiets en zittende Tilda met strikje ...zo schattig.gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen