Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 23 mei 2013

verjaardagszoenen

Goedemorgen lieve Krea Teja volgers hier ben ik weer,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik speciaal voor mijn vriendin en
teamlid Sjakkie heb gemaakt, omdat zij 2 weken geleden jarig was......en
ze was er erg blij mee.

 Dit is de dichte kaart

Deze is niet heel duidelijk , maar dit is de kaart als hij staat, dan kun je erdoorheen kijken.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt voor deze kaart:
De basiskaart is craftpapier en bazzill dots,  het designpapier is van Maja Design (vintage spring basics)
en de randen bewerkt met chalk van versa magic.
Deze mallen: Joy crafts noor design (kraft papier) en daar een cirkel uitge-
sneden, whiff of joy (vlinder), magnolia (wolken), memorybox (swirl blaadjes).
en verder: charms, plakparels, roosjes, papieren onderlegger, pons voor takjes en mica.
De stempel is van magnolia en ingekleurd met de Faber Castell potloden, die ik helemaal
geweldig vind om mee te kleuren.

Dit was mijn kaartje weer voor vandaag en ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Tot de volgende keer en een fijne week verder, ondanks het slechte weer.

Liefs Paula.

8 opmerkingen:

  1. het is een prachtig kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en wat leuk dat als je de kaart open doet je ook weer wolkjes ziet.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterende kaart Paula, ik vind het een beauty, daar zal Sjakkie wel heel blij mee geweest zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Total süße Karte liebe Paula !!!
    Liebe Grüße
    Tina46 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.Heel mooi met het doorkijk.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit ziet er ook mooi uit, prachtig met al die details erop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi kaartje! Ik vind hem super gaaf. Hij heeft een ereplaats gekregen.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is ook een mooi bewerkt kaart, prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen