Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 7 mei 2013

Je leeftijd ben ik vergeten

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer eens tijd voor een verjaardagskaartje.


Het papier wat ik heb gebruikt is van de laatste serie van Maja Design. Het stempeltje is van Make it Crafty en is ingekleurd met Faber Castell potloden. De postcard stempel is van Unity. Verder heb ik gebruik gemaakt van een Nestabillitie en heb ik alleen 2 bloemen ponsen van EK gebruikt. De vlindertjes zijn uit het design-papier geknipt.

 Dit was het voor vandaag, ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.


Groetjes van

SJAKKIE


deze artikelen uit de webwinkel heb ik gebruikt:

             

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Lijkt vintage, maar dan met een moderne afdruk... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje in die zachte kleuren.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje Sjakkie, ik vind hem prachtig geworden en hoe toepasselijk ook nog eventjes hier gefeliciteerd met je verjaardag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!!!! en super mooi is je afdrukje ingekleurd.Proficiat met je verjaardag.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje Sjakkie en dat op je verjaardag. Nogmaals een fijne dag en gefeliciteerd. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Sjakkie,
    wat een superleuk kaartje!! EN dat op je verjaardag...net of hij een beetje voor jezelf is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie kaart!! Ik lees hierboven dat je jarig bent geweest?
    nog van harte gefeliciteerd!
    volgens mij had je prachtig weer.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen