Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 21 mei 2013

You're so thoughtful

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Ik heb dit keer een tag gemaakt van mijn favoriete model. 


Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. Het stempeltje is van Saturated Canary (ik ben zo blij dat ze nu ook bij Krea TeJa verkrijgbaar zijn!). Voor het inkleuren heb ik Faber Castell potloden gebruikt. Verder heb ik gebruik gemaakt van een Sizzix stans, het tekst stempeltje is van CC design, wat bloemetjes, pareltjes, een papieren doily en wat fantasie.


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.

Tot de volgende keer.
SJAKKIE

deze artikelen uit de webwinkel zijn gebruikt:
         

9 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,wat een mooie tag in die roze/lila tinten,mooie combinatie van mallen en een mooi ingekleurd afdrukje,dit is genieten op de vroege morgen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie tag
    leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie Tag.mooi ingekleurd.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er weer super uit Sjakkie, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie tag heb je gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wunderschön !!!!Liebe Sjakkie !
    Liebe Grüße
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen