Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 27 mei 2013

Nieuwe guestdesigners...

...vandaag maak ik de nieuwe guestdesigners voor de maanden juni en juli bekend.

Het zijn Willemijn van Strien en Maris....van harte welkom meiden en we kijken al
uit naar jullie prachtige creaties.

Cordine, ik weet dat jij nog één keer aan de beurt bent maar toch wil ik jou en
Irma hartelijk bedanken voor het versterken van ons team....wat hebben jullie
prachtige creaties gemaakt...

Jullie kunnen je nog steeds opgeven als jullie het ook leuk vinden om voor
2 maanden een guestdesigner te zijn...het zal dan om 4 á 5 plaatsingen gaan.
Vind je het leuk....stuur dan een email naar: theabouland@ziggo.nl

Groetjes Thea  

3 opmerkingen:

  1. Wat superleuk Willemijn en Maris, top dat jullie gastdesigner mogen zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel me zeker zeer vereerd en heb er veel zin in voor de komende 2 maanden.
    ik ben al druk bezig aan de creaties hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi meiden toch hartstikke leuk om dit te mogen doen dus veel succes
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen