Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 23 oktober 2012

A greeting of love met Thee Tilda


Goede morgen bloggers,

Terwijl ik dit bericht aan het voorbereiden was, zag ik tot mijn
schrik dat teammaatje Marianne deze stempel afgelopen zaterdag
ook al had gebruikt voor haar shakerkaart...sorry voor de eentonigheid :-)
Maar er zijn toch ook veel verschillen hoor, het mijne is geen shakerkaart
en heeft ook totaal andere kleuren.

Tilda is ingekleurd met distress inkt reffils en twinkling H2O's en het
gebruikte designpapier is uit een paperpad van Glitz (Prettty in pink),
waar superleuke papiertjes in de tinten roze en bruin in zitten die
je zo lekker met elkaar kunt combineren.

Ik vergeet bijna te vermelden, de basisvorm van deze kaart heb ik gemaakt met
Cheery Lynn designs, de coved rectangle scalloped.
Verder is de theepot en het kopje een stans van Joy, in de webshop
staat ook een heel leuk vintage theepot stansje.

Het geheel is afgemaakt met een lintje, een paar bloemetjes, een charm en
niet te vergeten de tekststempel is een oudje van magnolia.

Tot zover mijn post voor vandaag, tot de volgende keer!

Groetjes,

11 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet
    Het is wel het zelfde afdrukje maar een heeeel andere kaart vind hem heel mooi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige stempel .... en mooi gekleurd. En wat gaaf die stanzen van theepot en kopje. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaart vind ik prachtig met die theekopjes en theepot, erg leuk!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar het is ook zo'n leuke stempel, dus wat maakt het uit. Het is toch anders geworden, maar wat een leuke kaart is dit ook.
    Mooie kleuren en een keer geen kerstkaartje, dus erg leuk.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jeanet,

    Ik vind het niet erg hoor om de zelfde stempel maar dan in een andere uitvoering te zien.
    Ik vind deze weer super leuk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een schitterende creatie, super!!!!
    Oooooooo deze magnolia is toch van de nieuwe serie Kerst, maar wat kan die ook mooi voor gewoon hihihi. Ik ben verliefd.

    Groetjes hIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind deze kaart weer helemaal super!!! Prachtige kleurencombi en die stempel is zo super! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart Jeanet en leuk gedaan met die theepot en kopje erbij
    Liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart Jeanet en leuk gedaan met die theepot en kopje erbij
    Liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen