Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 1 oktober 2012

Wintertime

Hallo allemaal,

Hebben jullie er ook wel eens last van dat je heel mooi papier hebt met veel glitters, dat je het zonde vindt om er een mesje of een schaar in te zetten? Ik had dat met dit mooie papier van Bo Bunny. Deze serie is van vorig jaar, maar nu werd het hoog tijd om er toch maar wat mee te doen.


Ik heb er gelijk wat meer creaties meegemaakt en hier zien jullie er alvast twee van; een kaartje en een flessenlabel. De stempeltjes welke ik heb gebruikt zijn van Magnolia en zijn ingekleurd met Distress markers.


Voor het kaartje heb ik nog 2 DooHickey's van Magnolia gebruikt (grote en kleine ster).
Voor de ijssterren in het randje heb ik een Martha Steward pons gebruikt.


De flessenlabel is gemaakt met een stans van MFT Die Namics. De sterren op het label zijn ook met een stans van MFT Die Namics gemaakt en het rozetje bovenin is een stans van Memory Box. De sterretjes in het randje zijn gemaakt met een DooHickey van Magnolia.


Het zijn geen drukke creaties geworden, maar het papier zit vol met glittters en het is zonde om deze helemaal weg te werken.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creaties vinden.

Graag wil ik nog even het volgende artikel uit de winkel onder de aandacht brengen.
 Dit setje is inmiddels voor mij onmisbaar geworden en gebruik ik het overal bij.
Het is vooral handig om de kleine stukjes uit je stans te halen. 



Tot de volgende keer!

SJAKKIE

14 opmerkingen:

  1. Ik heb met heel veel mooie spulletjes moeite om ze te gaan gebruiken. Gek natuurlijk, want het is juist het leukste wat er is.... Maar ja...

    Jij hebt weer hele mooie dingen gemaakt. Ik kijk er graag naar en doe leuke ideetjes op.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er beiden mooi uit en ja, dit papier is eigenlijk te mooi om te verknippen! Daarom heb ik het in een lay out verwerkt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sjakkie
    nou echt twee prachtige creatie's en ja met zulk mooi papier moet je zuinig zijn:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie , wat een mooi kado-setje heb je gemaakt !! Zo mooi die combi van blauw en bruin. Gave stanzen heb je allemaal gebruikt. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjakkie,
    hele mooie kaart en label heb je gemaakt!
    En de tooltjes doen me denken aan de tandarts dus ik hou het fijn bij m'n pincetje, whahaha.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje leuk gedaan met dit mooie papier.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O dat herken ik wel Sjakkie. Ik heb zoveel papier wat ik zonde vind om te gebruiken. Vreemd eigenlijk want daar koop je heet voor.
    Je creaties zijn weer prachtige hoor. Genieten!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja, dit is echt prachtig papier! Je hebt er prachtige dingen mee gemaakt.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sjakkie
    Ik heb dat zelf ook vind het jammer om het mooie papier te gebruiken en heb dat papier wat je gebruikt heb hier ook nog liggen maar je hebt er een super mooie kaart en label van gemaakt moet zelf ook maar eens de schaar in het papier gaan zetten.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en label. Zoals de meeste anderen herken ik het ook dat je je papie rniet gebruikt omdat het te mooi is. Zonde, maar ja, zo zitten we blijkbaar in elkaar, hihi.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nee daar heb ik geen last om het zonde te vinden wel als iets wat je heel mooi vind bijna op is

    je hebt prachtige dingen gemaakt samen met de beertjes er bij

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super duo zo Sjakkie, erg mooi blijft deze combinatie van stempels en papier.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen