Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 29 oktober 2012

Merry Chrsitmas

Hoi allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Ik heb dit keer een criss-cross kaartje gemaakt.


in het kaartje zit een label:

Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Pebbles (staat niet in de webwinkel, maar op de beurs is het er vast en zeker!).  Het stempeltje is van Mo Mannig (stamping Bella) en is ingekleurd met Twinkling H2O's. De stansen die ik heb gebuikt zijn Doohickey's (bloemen, tag en sterrenrandje), MemoryBox (takje) en een Nestabilltie (frame tekst en bovenaan tag).

Deze week is Krea TeJa te vinden op de KreaDoe! (hal 8/stand E020)
 Ik ben er woensdag, vrijdag en zondag ook te vinden.
Wij hopen velen van jullie daar te ontmoeten. Kom gerust even langs om gedag te zeggen.



Tot de volgende keer,
Groetjes van 

SJAKKIE


16 opmerkingen:

  1. wat leuk gemaakt ook mooi papier gebruikt.
    Druk kaartje daar hou ik wel van.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, mooi gemaakt met een cute stempeltje.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurig kaartje en leuk gedaan zo.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een parchtige kaart!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi sjekkie
    Wat een vrolijke en mooie kerstmarkt zo gaaf met die echte kerstkleuren
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat mooi!!! Ik vind het model erg mooi gedaan en wat leuk met die sterretjes tag van Magnolia!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze heel mooi die criss-cross kaartje en wat een gezellig papier is dit daar wordt je vrolijk van.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart leuk model de criss-cross.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Sjakkie, Wat een super leuk kaartje weer, leuk model hoor! Ik kom zeker de stand even bezoeken, ik ben er alleen helaas zaterdag...jammer had het wel leuk gevonden om je een keer te ontmoeten... Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. sjak..je hebt er weer een mooie geheel van gemaakt.
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat is je kaart een plaatje geworden zeg Jacqueline of Sjakkie (vindt het laatste zo leuk klinken). Wat een geweldig iets, je kan er naar blijven kijken zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen