Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 7 oktober 2012

Halloween komt eraan ....


Goedemorgen dames .....
Heerlijk een vrije zondag , echt herfst weer  dus wat is er leuker om te gaan voorbereiden op halloween 
Mijn jongste zoon  is helemaal  in halloween  lol ... dus    ga t toch maar beetje versieren ...
Op zijn Raffa,s dan wel want wil geen skeletten  en doodskoppen op tafel  haha
Ik  heb  daarom een  hanger gemaakt met  allemaal afbeeldingen  van magnolia....
Ik heb deze gekleurd met de distress markers en de  twinkling h20



Ik heb eerst  van cardstock  3 vormen geknipt  met behulp van een inshape mal van crealies.... Die ik heb beplakt met design papier ....  Ik weet echt niet meer waat het paarse papier van is lol ik had dit al zolang in huis ..... Het  zwartige  papier komt uit blokjes van kaiser craft....... de  3  vormen heb ik  aan de achterkant verbonden aan elkaar met 2 zwarte linten ......



Toen ik de basis had gemaakt met ik  gaan plakken en heb eerst een doily  gesneden met  de mooie stans van tim holz  waar ik een  verband gaasje opgedaan en een stukje karton  gescheurd  van een doos ....

Op het  onderste  gedeelte zit een witte swirl gesneden  met een cheery linn  en het  blaasjes swirltje  is van marianne design
Het kleine bruine takje  is gesneden met de lange kerst stans van tim holz   , die is zo leuk  en heeft zo veel onderdelen dat ik hem heel vaan gebruik!!!
De bloemetjes zijn gemaakt met  een bloemen stempel  en daarna allemaal uitgeknipt ....stipje met de perlen pen erin  en   klaar
Owja de zwarte katten komen uit eigen vooraad , die heb ik in een taarten winkel  gekocht en is eigelijk cupcake decoratie hahaha .....

Nou ik vnd t best halloween geworden maar dan op een lieve manier !!! 
 Liefs Raffa


14 opmerkingen:

  1. wat een superleuke creatie weer raffa
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit ziet er geweldig leuk uit! Echt knap gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig gemaakt Raffa! Heel mooi!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan!!
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Een heel leuk idee zo!
    Groet, Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zelf niks met Halloween, maar dit is wel erg leuk gemaakt hoor !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Raffe
    Ziet er heel leuk uit mooi gemaakt leuk die cupcake poesjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is idd een hartstikke schattige halloweenversiering, leuk!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha zonder skeletten en doodskoppen toch erg mooi geworden hoor,
    leuk idee zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb eigenlijk niets met Helloween, maar wauw!!! Wat een schitterend geheel is dit geworden!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen